بهترین تولید کننده کولر صنعتی

تعداد شرکت هایی که وظیفه تولید کولر صنعتی را دارند بسیار زیاد هستند به همین دلیل است که پیدا کردن بهترین تولید کننده کولر صنعتی از میان این همه تولید کننده کار دشواری است. ما در این مقاله سعی کرده ایم شما را با کولرهای صنعتی و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا کنیم. پس در صورتی که قصد خرید یک دستگاه کولر صنعتی را دارید در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با کولر صنعتی

در محیط های صنعتی و فضاهای بسیار بزرگ در فصل گرما کولرهای معمولی و کولرهای گازی جوابگو نیستند. در چنین شرایطی استفاده از کولر صنعتی و جایگزین کردن کولر صنعتی با سایر کولرها می باشد. کولر صنعتی قدرت بالایی در خنک کردن محیط های بزرگ دارد.

استفاده از کولر صنعتی در فضاهای کوچک و کارگاه های کوچک مقرون به صرفه نیست چه از نظر قیمتی و چه از نظر هزینه های ثانویه مانند پول آب و برق و … بنابراین اگر کارگاه یا کارخانه شما بسیار بزرگ است و تعداد افرادی که در محل حضور دارند برای خنک کردن محیط چاره ای جز استفاده از کولر صنعتی وجود ندارد.

آشنایی با اجزای کولر صنعتی

برای اینکه بتوانید بهترین تولید کننده کولر صنعتی یا همان بهترین برند کولر صنعتی را بشناسید قبل از هر چیز باید با اجزای کولر صنعتی آشنا شوید. در ادامه مهم ترین قطعات کولرهای صنعتی را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • بدنه کولر صنعتی
  • موتور کولر صنعتی
  • فن کولر های صنعتی
  • پد کولر های صنعتی
  • سیستم انتقال آب کولر های صنعتی

مزایای کولر صنعتی چیست؟

شاید برای شما نیز سوال باشد که کولر های صنعتی چرا تا این حد محبوب شده اند و این مدل کولر ها دارای چع مزایایی می باشند. در ادامه شما را با برخی از مهم ترین مزایای کولر صنعتی بیشتر آشنا می کنیم.

  • نیاز به هزینه سرمایه ‌گذاری کمتری دارد.
  • هزینه تعمیرات آن نیز کمتر می باشد.
  • نسبت به سایر خنک کننده ها مصرف برق کمتری دارد.
  • سادگی در نصب آن نیز بسیار اهمیت دارد.
  • سادگی در تعمیرات کولر صنعتی نیز محبوبیت دارد.
  • اشغال فضای نسبتاً کمتری نسبت به سایر سیستم های خنک کننده.
  • آلودگی صوتی نسبتاً کمتری نسبت به سایر دستگاه های خنک کننده دارد.

معایب کولر صنعتی چیست؟

  • مصرف بسیار زیاد آب
  • بازدهی آن ممکن است کمتر باشد.
  • افزایش رطوبت هوا به خصوص در مناطقی که مرطوب می باشد.

آشنایی با مزایا و معایب کولر صنعتی

انتخاب بهترین برند کولر صنعتی

انتخاب کردن بهترین مارک کولر صنعتی در میان انبوهی از مارک ها و برندها به راستی کاری بسیار دشوار می باشد. در صورتی که به شرکت های صنعتی بزرگ سری بزنید شاهد وجود جعبه های آبی رنگ در اکثر پشت بام ها یا قسمت های دیگر کارخانجات و سالن های تولیدی صنعتی خواهید بود.

امروزه، کولرهای آبی صنعتی به علت مزایای بسیار زیادی که در اختیار کاربران قرار می دهند بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. البته لازم به ذکر است که قیمت مقرون به صرفه کولر صنعتی در این میان بی تاثیر نیست. در ادامه شما را با برخی از مهم ترین مواردی که در انتخاب بهترین تولید کننده کولر صنعتی تاثیر می گذارد آشنا می کنیم.

۱) کولرهایی با حداقل میزان مصرف و حداقل میزان هدر رفتن آب و در نهایت راندمان خنک سازی بالایی باشد.

۲) جلوگیری از تولید هوای خنک که آلوده به گرد و غبار، باکتری ها و قارچ ها باشد.

۳) بهترین مارک کولر صنعتی باید بتواند افزایش رطوبت تحمیلی به محیط را به خوبی کنترل نماید.

۴) عدم زنگ زدگی یا همان اکسیداسیون و همچنین رسوب گیری و درصورت وقوع سهولت در رسوب زدایی و تمیزکاری کولرهای صنعتی

۵) سیستم های هوشمند دارای قابلیت برنامه ریزی و تعیین درجه حرارت به میزان دلخواه

بیشتر بخوانید : کولر صنعتی /خرید هواساز / خرید فن سانتریفیوژ / کولر گلخانه  / کولر صنعتی آکسایل / هواساز چیست؟

راهنمای خرید از بهترین تولید کننده کولر صنعتی

 

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم تعداد تولید کننده های کولرهای صنعتی بسیار زیاد است. علت آن هم این است که این کولرها در میان کاربران بسیار محبوب شده است و مزایای کولرهای صنعتی بر هیچ کس پوشیده نیست. اما انتخاب بهترین تولید کننده کار دشواری است. با در نظر گرفتن ویژگی های یک دستگاه کولر صنعتی خوب شما می توانید یک کولر مناسب و با قیمتی مقرون به صرفه برای خود تهیه کنید.

شرکت سهند هواساز یکی از محبوب ترین تولید کنندگان کولرهای صنعتی می باشد که در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بسیار بالایی بهره مند است. دلیل محبوبیت سهند هواساز از دید مشتریان آن مشاوره دقیق و کارشناسانه و بدون در نظر گرفتن مزایای خود می باشد. در واقع در سهند هواساز ما نمی خواهیم به هر نحوی دستگاه را به شما بفروشیم قبل از هر چیز ما به نیازهای شما توجه می کنیم و با ارائه مشاوره رایگان بهترین و مناسب ترین گزینه را به شما معرفی می کنیم.

در نهایت انتخاب نهایی کولر صنعتی با شما می باشد. به یاد داشته باشید که انتخاب بهترین کولر صنعتی صرفا گران ترین آن نخواهد بود بلکه باید دقت داشته باشید بهترین کولر صنعتی در واقع باید برای مکان شما و شهر شما بهترین باشد. بنابراین قیمت یکی از گزینه های انتخابی شما باشد نه تنها گزینه و ملاک انتخابی شما، که این به نفع شما نخواهد بود.

خرید دستگاه کولر صنعتی از بهترین تولید کننده کولر صنعتی

 

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم انتخاب کولر صنعتی مناسب کار دشواری است اما شما می توانید با شماره های درج شده در همین سایت یعنی سهند هواساز گزینه ای مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. بنابراین برای ارتباط با بهترین تولید کننده کولر صنعتی با سهند هواساز در ارتباط باشید. شما می توانید محصولات و دستگاه های تولید شده این شرکت را در بخش محصولات نیز مشاهده نمایید. سپس با برقراری ارتباط با کیان صنعت بهترین خرید خود را داشته باشید.

با یک تماس از تمامی مشخصات دستگاه مطلع شوید و قیمت به روز دستگاه را از کارشناسان فروش ما دریافت نمایید. ما در سهند هواساز همیشه طرفدار مشتریان خود هستیم پس شما را در انتخاب مناسب ترین گزینه راهنمایی می کنیم. اگر به دنبال بهترین تولید کننده کولر صنعتی می باشید راه را درست آمده اید. ما بهترین دستگاه کولر صنعتی را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید : تولید کننده سیستم گرمایشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *