بهترین تولید کنندگان هواکش صنعتی در ایران

تولید کننده هواکش صنعتی

یکی از تجهیزاتی که تمامی محیط های صنعتی همچون کارخانه‌ ها، سوله‌ ها، کارگاه‌ ها و… باید به آن مجهز شده باشند، هواکش صنعتی است. در واقع از آنجایی که خیلی از دستگاه‌ های صنعتی، گرما و آلاینده‌ های خطرساز زیادی را تولید می‌ کنند؛ از این نصب یک هواکش صنعتی باید در دستور کار قرار گیرد.
در حال حاضر شرکت‌ های زیادی در ایران این سیستم تهویه هوای صنعتی را تولید و به سراسر ایران و سایر کشورهای دیگر در دنیا عرضه می‌کنند.پس همراه ما باشید تا بات ولید کننده هواکش صنعتی در تهران آشنا شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هواکش صنعتی کلیک کنید

سهند هواساز، یکی از بهترین تولید کنندگان هواکش صنعتی در ایران


شرکت سهند هواساز یکی از برترین تولیدکنندگان هواکش صنعتی در ایران است که با تکیه بر دانش و مهارت بالای مهندسین برتر، طراحان و کارشناس مطرح خود و استفاده از فن آوری های نوین و متدهای پیشرفته توانسته در حوزه طراحی، تولید و فروش انواع هواکش‌ های صنعتی تا به اکنون ۱۵ سال سابقه درخشانی را کسب نماید. این شرکت محصولاتش را طبق استانداردهای جهانی و روش های جدید تولید کرده و همراه با گارانتی ۱۵ ماهه و خدمات پس از فروش آن ها را به سراسر ایران و کشورهای خارجی ارسال می‌کند.

انواع هواکش صنعتی که توسط شرکت سهند هواساز تولید و به فروش می‌رسد؛ شامل: هواکش صنعتی پروانه‌ ای، هواکش صنعتی گریز از مرکز، هواکش صنعتی لوله محوری، هواکش صنعتی پره محوری، هواکش آکسیال صنعتی، پلاک فن و هواکش ضد انفجار می‌باشد.

فن آکسیال

یک دستگاه خنک کننده است که برای استفاده در فضاهای صنعتی بزرگ طراحی شده است. این هواکش با استفاده از تیغه‌های بزرگ آکسیال، هوای گرم از محیط را جمع آوری کرده و آن را به عنوان هوای خنک به فضا باز می‌گرداند. فن‌های آکسیال معمولاً در فضاهای بزرگی مانند کارخانه‌ها، انبارها، سالن‌های ورزشی و مراکز خرید استفاده می‌شوند و دارای مصرف برق بالایی هستند. برای انتخاب بهترین فن آکسیال برای یک فضا، توصیه می‌شود با مشاوره کارشناسان با تجربه و با توجه به عواملی مانند اندازه فضا، میزان گرما تولید شده، تعداد افراد حاضر و فعالیت‌هایی که در آن انجام می‌شود، انتخاب شود.

فن سانتریفیوژ

یک نوع فن صنعتی است که برای جابجایی هوا و حفظ تهویه‌ی مناسب در فضاهای صنعتی و تجاری طراحی شده است.
در هواکش سانتریفیوژ، هوای گرم و کثیف از طریق ورودی فن وارد داخل آن می‌شود و با چرخش پره‌های سانتریفوژی، جریان هوایی به وجود می‌آید که باعث جابجایی هوای گرم و کثیف می‌شود و در نتیجه هوای تازه و خنک به فضا منتقل می‌شود.
فن سانتریفیوژ در صنایع مختلفی مانند صنایع فولاد، پتروشیمی، خودروسازی، معدن و … استفاده می‌شود و نیز در فضاهای تجاری مانند ساختمان‌های اداری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و … برای حفظ تهویه‌ی مناسب و جلوگیری از تجمع گرد و غبار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای فن و هواکش

از مزایای فن سانتریفیوژ می‌توان به ایجاد جریان هوای تازه، کاهش دمای فضا، حفظ تهویه‌ی مناسب در فضا، جلوگیری از تجمع گرد و غبار، کاهش رطوبت و … اشاره کرد.

برای انتخاب بهترین فن سانتریفیوژ باید با توجه به نیاز فضا، میزان هوای مورد نیاز، اندازه و نوع فضا،
میزان گرمای تولیدی در داخل فضا و … به کارشناسان مجرب مشاوره بگیرید.

 

ویژگی های محصولات سهند هواساز

  • مصرف برق پایین همراه با برچسب انرژی B
  • راندمان و بهره وری فوق العاده بالا و عالی
  • صدای بسیار کم
  • دارای سیستم گرم کننده مخزن برای بالا بردن دمای آب
  • قابلیت کنترل به صورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی
  • قابلیت سفارش و نصب انواع تابلو فرمان تابلو کنترل سفارشی با امکانات ویژه بر روی دستگاه ها
  • دارای ۱۵ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر ایران
  • ساخته شده از مواد اولیه با استاندارد جهانی و کیفیت بالا
  • تحویل محصولات در محل در کمترین زمان ممکن در سراسر ایران

محصولات و تولیدات

تولید انواع دستگاه هواساز هایژنیک،هواساز اکونوپک، هواساز زنت ، هواساز ایرواشر،هواساز سالن قارچ ،رطوبت ساز ، فن صنعتی، فیلتراسیون صنعتی ، بگ فیلتر و غیارگیر سیکلون ، انواع فن تونلی ، فن بین کانالی ، اگزاست فن، هواکش، فن سانتریفیوژ ، فن آکسیال، فن هواساز ، دود سوز ، فن 140 و هواکش مرغداری، فن هواکش سیرکوله گلخانه، گرماتاب، جت هیتر موشکی، هیتر صنعتی،انواع هیتر سفارشی (کوره هوای گرم و بخاری کارگاهی و هیتر سالن قارچ و هیتر مرغداری و هیتر گلخانه و…)، یونیت هیتر،هیتر برقی ، هیتر سرامیکی ، هیتر تابشی ، دیگ آبگرم، دیگ بخار و انواع کولر صنعتی، خشک کن صنعتی ، چیلر و… خدمات بالانس فن پروانه .

 

مشتری گرامی ، می توانید برای خرید انواع هواکش صنعتی و مشاهده کاتالوگ ها با سهند هواساز در اتباط باشید.

کاتالوگ های محصولات سهند هواساز

 

 

شرکت بزرگ کولاک فن از دیگر تولید کنندگان هواکش صنعتی در ایران

خرید بهترین هواکش صنعتی از تولید کننده هواکش صنعتی

اکنون اگر قصد خرید بهترین هواکش صنعتی را دارید؛ توصیه می‌کنیم که حتما به گارانتی
و خدمات پس از فروش محصولات توجه کنید تا از صحت اعتبار محصول و تولیدکننده اطمینان کسب نمایید.

دریافت نمایندگی
شرکت مهندسی سهند هواساز نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع صنعتی و تجاری در ایران در نظر دارد در راستای توسعه شبکه فروش،تسهیل در توزیع محصولات و همچنین تسریع ارتباط با مشتریان خود در سراسر کشور اقدام به جذب نمایندگی فعال فروش در استان تهران و سایر استان ها نماید.

لذا خواهشمند است درصورت تمایل به همکاری و کسب هرگونه اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط و روند اخذ نمایندگی، تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *