بهترین تولید کنندگان گرماتاب در ایران

در حال حاضر شرکت‌ های زیادی در ایران جزو بهترین تولید کنندگان گرماتاب هستند که شهرت بالایی داشته که سیستم‌ های گرماتاب خود را به دیگر کشورها صادر می‌ کنند.

علت پرطرفدار شدن سیستم گرمایشی گرماتاب چیست؟

 

قبل از آنکه به سراغ بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران برویم؛ لازم است کمی در مورد این سیستم تهویه هوا پرطرفدار بگوییم. در این باب لازم است بدانید که مکانیزم گرماتاب از گرمایش خورشید برگرفته شده است. یعنی همانطور که خورشید با تابش خود به اجسام محیط را گرم می‌ کند؛ این سیستم گرمایشی نیز با استفاده از مکانیزم تابش دمای اجسام رو به رو خود را بالا می‌ برد.

تولیدکنندگان گرماتاب در ایران برای ساخت چنین سیستمی از مشعل، لوله تابشی، فن دمنده و سیستم منعکس کننده استفاده می‌ کنند. نحوه عملکرد سیستم گرمایش گرماتاب به این شکل است که مشعل، گاز شهری را به صورت احتراق کامل می‌ سوزاند؛ سپس حرارت ایجاد شده از طریق فن به سمت لوله‌ های تابشی هدایت شده و به وسیله منعکس کننده، انرژی تابشی لوله به سمت پایین منتقل می‌ شود و در صورت برخورد انرژی تابشی با اجسام، دمای محیط بالا می‌ رود. به گفته ی تولید کنندگان سیستم گرمایشی گرماتاب، این دستگاه باید در زیر سقف، کمی رو به پایین نصب شود تا اجسام زیادی را تحت تاثیر قرار دهد. از آنجایی که این سیستم از مکانیزم گرمایش خورشیدی تبعیت می‌ کند؛ از این رو محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

بهترین تولید کنندگان گرماتاب در ایران

کاربرد و مزیت‌های گرماتاب از زبان تولیدکنندگان گرماتاب در ایران

به گفته تولیدکنندگان گرماتاب در ایران، از این سیستم گرمایشی به خوبی می‌ توان در فضای باز استفاده کرد. به طور مثال بیشتر باغ ها، رستوران های و کافی شاپ های سرباز، ویلاها و همچنین گلخانه‌ها، نمایشگاه‌ها، غرفه‌ ها و … از سیستم گرمایشی تابشی بهره می‌ برند. در واقع می‌ توان گفت که اصلی ترین مزیت گرماتاب، این است که به خوبی در مکان‌ های آزاد جواب می‌ دهد.

تولیدکنندگان گرماتاب می‌ گویند این سیستم گرمایشی به دلیل عدم تولید آلاینده و آلودگی بسیار با محیط زیست سازگار می باشد. همچنین نصب و راه اندازی آن به دلیل مستقل بودن از هر سامانه گرمایشی از جمله موتورخانه، پکیج و … بسیار آسان می‌ باشد. جالب است بدانید که به دلیل تابش مستقیم گرمای ایجاد شده به سطوح و اشیاء، در مصرف انرژی صرفه جویی شده و در سرعت بالایی اجسام گرم می‌ شود.

کاربرد و مزیت‌های گرماتاب از زبان تولیدکنندگان گرماتاب در ایران

لیستی از بهترین تولید کنندگان گرماتاب در ایران

تا اینجا با مکانیزم گرماتاب و علت محبوبیت و مزیت‌ های آن آشنا شدیم؛ حال وقت آن رسیده تا با لیستی از بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران آشنا شویم و آن ها را یکی یکی بررسی کنیم. اکنون برای آشنایی با ۱۰ شرکت برتر تولید کننده گرماتاب در ایران در ادامه همراه ما باشید.

شرکت سهند هواساز یکی از بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران

یکی از برترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران، شرکت سهند هواساز است که کسب بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه طراحی، تولید و عرضه تمامی سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی، به ویژه دستگاه گرماتاب، محصولات خود را به سراسر ایران عرضه می‌ کند. سهند هواساز به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های صادرکننده گرماتاب، محصولاتش را مشمول ۱۵ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش نموده است.

 

دریافت کاتالوگ گرماتاب سهند هواساز: UT هیتر تابشی مدل / ST هیتر تابشی مدل

شرکت سهند سرویس، یکی از بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران

انواع هیتر تابشی

هیترهای تابشی هم مانند نور خورشید، حرارت را از احتراق به امواج الکترومغناطیس تبدیل و در محیط منتشر می کنند. این دستگاه های برقی یا گازی با میزان مصرف انرژی مقرون به صرفه، امواج انرژی تولید شده را که با احتراق از بین نرفته، به فضای اطراف منتشر می کند و باعث تامین گرمای مطلوب محیط باز در زمستان می‌گردد. حال که با مفهوم کلی هیتر های تابشی آشنا شدیم، در ادامه به معرفی انواع هیتر تابشی میپردازیم، با ما همراه باشید.

انواع هیتر های تابشی از نظر نوع انرژی
  • هیتر های گازی تابشی با شعله در لوله
  • هیتر های تابشی برقی
  • هیتر های تابشی گازی با شعله قابل مشاهده
  • هیتر های لوله ای برقی
  • هیتر های لامپی 
انواع هیتر های تابشی از نظر نوع عملکرد

1.  هیتر تابشی دیواری: این هیترها عمدتا در اماکن تجاری کاربرد دارد، از دلایل عمده انتخاب این هیترها می‌توان به کم جا بودن، ایجاد گرمای متعادل و ایمنی قابل قبول آن اشاره کرد.

2. هیتر های تابشی سقفی: مدل این هیترها به گونه ای است که اشعه های گرمایشی آن از سقف به سمت پایین است.

3. هیتر تابشی ایستاده مستقل: این هیتر قابل حمل و کوچکتر از مدل دیواری است و می توان آن را به راحتی جابجا کرد. میزان گرمایشی این هیترها برای فضاهای کوچک است.


سهند هواساز تولید کننده انواع سیستم های گرمایشی مثل :
هیتر صنعتی 
جت هیتر 
یونیت هیتر 
هیتر برقی 
هیتر تابشی 
کوره هوای گرم
خشک کن صنعتی
تولید کننده سیستم گرمایشی
هیتر گلخانه ای
سیستم گرمایش مرغداری
هیتر مرغداری
هیتر موشکی
هیتر گلخانه
هیتر صنعتی
هیتر دیواری 
گرماتاب ut 
گرماتاب st 

بیشتر بخوانید : انواع هیتر تابشی ، گرمایش سوله 
کولر صنعتی آکسیال , کولر صنعتی سانتریفیوژ

لازم به ذکر است ارائه نمایندگی و فروش تمامی محصولات سهند هواساز بهترین تولید کنندگان گرماتاب در سراسر کشور امکان پذیراست.
برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید تماس حاصل نمایید:
واحد فروش و امور مشتریان:
56543512 _ 56545923 _ 56545904(021)
مدیریت (فاتحی): 09122586618

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *