گرمایش تابشی

گرمایش تابشی صنعت سنگ

گرمایش تابشی چیست؟ این مدل گرمایش چه کاربردهایی در صنعت سنگ دارد؟ در چه مکان هایی از گرمایش تابشی استفاده می شود؟ هزینه راه اندازی گرمایشی تابشی چقدر است؟ مزایای استفاده از گرمایش تابشی در صنعت سنگ چیست؟ و بسیاری سوالات دیگر که ممکن است در ذهن داشته باشید را در همین مقاله پاسخ می دهیم. در صورتی که شما نیز قصد راه اندازی گرمایش تابشی در صنعت سنگ را دارید پس با ما همراه شوید تا با این مدل گرمایش بیشتر آشنا شوید و انتخابی متناسب با کسب و کارتان را داشته باشید.

آشنایی با گرمایش تابشی

قبل از هر چیز باید بدانید گرمایش تابشی چیست؟ خوب است بدانید که سیستم های گرمایش تابشی در واقع یک سیستم کاملا شناخته شده جهت تولید گرما از طریق کف زمین، دیوارهای ساختمان و یا حتی سقف ساختمان می باشد. از این سیستم گرمایشی در منازل مسکونی و همچنین صنایع بزرگ دیگر استفاده می شود. همان طور که از نام این مدل سیستم گرمایشی مشخص است این سیستم وظیفه انتقال گرمای تابشی را برعهده دارد. یعنی انتقال گرما یک از سطح گرم به محیط و اجسام اطراف که این عملیات از طریق تابش گرما انجام می شود.

سیستم گرمایش تابشی چه مزایایی دارد؟

خوب است بدانید که سیستم های گرمایش تابشی که از کف می باشند مزایای زیادی دارند از جمله عملکرد بی سر و صدایی است که دارند. دومین و مهم ترین مزیت آن هم بهره برداری حداکثری از انرژی می باشد. در این سیستم گرمایشی گرما به صورت یکنواخت در محیط پخش می شود. علت آن هم این است که گرما در زیر یک پوشش که می تواند سقف، دیوار یا حتی کف زمین باشد به سمت بالا هدایت می شود و هوای خنک و سرد تر را جابجا می کند و به این صورت گرما به صورت کاملا یکنواختی در محیط به گردش در می آید. این جابجایی هوا باعث می شود که دمای هوا بدون هیچ مشکلی در اتاق و محیط شما یکسان باشد.

سیستم گرمایش تابشی در صنعت سنگ

سیستم های گرمایش تابشی در مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد. سیستم های گرمایشی با توجه به ظرفیت و توانایی تولید گرما در دسته بندی های متنوعی قرار می گیرند. دستگاه های گرمایش تابشی مدل UT که توان زیادی در تابش حرارت دارد برای سالن هایی که دارای سقف های بلندی هستند بسیار مناسب می باشد. در صنعت سنگ و در کارخانه هایی که سنگ تولید می شود دیگر سیستم گرمایش از کف مناسب نخواهد بود. زیرا گرمایی که از کف زمین می تابد ممکن است به سنگ هایی که چیشده شده است آسیب وارد کند.

دستگاه های گرمایش تابشی را می توان در ارتفاع مثلا در سقف یا دیوارها نصب کرد. زمانی که سیستم گرمایش تابشی در ارتفاع نصب می شود حرارت بالا از بالا مانند خورشید بر روی سنگ ها می تابد و در مدت زمان کوتاهی دمای سنگ ها را حدود 40 تا 50 درجه سانتی گراد افزایش می دهد. به این ترتیب می توان به راحتی با کمک ترموستات دمای تابیده شده بر روی سنگ ها را کنترل کرد.

مزیت گرمایش تابشی در صنایع سنگ چیست؟

  • مصرف منابع انرژی از جمله گاز و برق به حداقل می رسد.
  • کاهش هزینه ضایعات در فرایند فرآوری سنگ را مشاهده خواهید کرد.
  • امکان پشت و رو کردن هر سنگ به طور جداگانه میسر خواهد بود.
  • افزایش کیفیت در فرآوری نهایی از سنگ با استفاده از سیستم گاری
  • سرعت بخشیدن در روند خشک شدن و عمل آوری اپوکسی سنگ ها
  • عدم اشغال فضای فیزیکی برای نصب و راه اندازی سیستم گرمایشی دیگر
  • توانایی در کنترل دما با استفاده از ترموستات و نصب ترموستات بر روی سیستم گرمایشی

آشنایی با کاربردهای سیستم گرمایش تابشی

سیستم گرمایش تابشی یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای صنایع و کارخانه های بزرگ و همچنین برای خانواده های می باشد. معمولا افرادی که دارای فرزند کوچک هستند از این سیستم گرمایشی بیشتر استفاده می کنند. زیرا ضمن اینکه فضایی را به خود اختصاص نمی دهد فضا را به صورت کامل و یکنواخت گرم نگه می دارد. در مهد کودک ها هم از این سیستم گرمایش استفاده می شود تا از بروز مشکلات در اثر کنجکاوی کودکان جلوگیری شود.

همان طور که می دانید دمای گرم و هوای گرم تمایل به بالا رفتن دارد. به همین دلیل بعد از نصب سیستم گرمایش از کف شما یک دمای متناسب و یکسان را در کل فضا تجربه خواهید کرد. شاید به همین دلیل است که در خانواده هایی که فرزند دارند یا در مهدکودک ها از این سیستم گرمایش استفاده می کنند. زیرا گرما در قسمت پایین هم حفظ می شود. اما سیستم گرمایش تابشی تنها برای ساختمان های مسکونی کاربرد ندارد. بلکه در صنایع مختلف نیز مانند کارگاه ها، سوله هاو به طور کلی محوطه های باز نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اگر شما دارای گلخانه هستید و نیاز به یک دمای یکسان دارید ما به شما خرید و استفاده از سیستم گرمایش تابشی را می دهیم.

خرید سیستم گرمایش تابشی از سهند هواساز

ما در این مقاله از مزایا و کاربردهای سیستم های گرمایش تابشی برایتان سخن گفتیم. اکنون در صورتی که تمایل به تهیه ی این سیستم گرمایشی دارید تنها کافی است با شماره های درج شده در سایت سهند هواساز تماس حاصل فرمایید. ضمن دریافت مشاوره به صورت رایگان از قیمت و مشخصات انواع دستگاه سیستم گرمایش تابشی آشنا شوید و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

به عنوان مثال سیستم گرمایش تابشی در صنعت سنگ استفاده می شود با سیستم گرمایشی که در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد با یکدیگر متفاوت می باشد. بنابراین اگر اطلاعات شما در حوزه خرید سیستم گرمایشی کامل نیست به راحتی از کارشناسان سهند هواساز مشاوره دریافت نمایید. تا بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که قیمت سیستم گرمایش به عوامل متعددی بستگی دارد. بنابراین نمی توان قیمت واحدی برای آن عنوان کرد. عواملی همچون نوع قطعات استفاده شده، آکبند یا استوک بودن، نوع برند انتخابی شما، گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین نرخ دلار که با توجه به همه این موارد قیمت سیستم گرمایش تابشی محاسبه می شود.

 سهند هواساز :

 

شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.

محصولات و تولیدات

کولر صنعتی /کولر گلخانه / هیتر / کوره هوای گرم / جت هیتر /هیتر جت / خشک کن صنعتی /گرماتاب / هیتر تابشی / هیتر سرامیکی / هیتر برقی / هیتر چتری / هیتر مرغداری / هیتر گلخانه /بخاری صنعتی / فن سانتریفیوژ / هواکش سانتریفیوژ / فن آکسیال / هواکش آکسیال /فن هواساز/هواکش ضد انفجار / فن ضد انفجار / فن بین کانالی/ پلاگ فن/ فن مرغداری / فن گلخانه /هواکش /فیلتر هوا
تبخیر سطحی/ هواکش 140 /هواکش صنعتی / اگزست فن /مه پاش / رطوبت ساز / مه ساز/هواکش مرغداری / هواکش گلخانه / اسکرابر / بگ فیلتر / بک فیلتر / غبارگیر /بگ فیلتر پرتابل  / تصفیه هوا /هواساز / هواساز هایژنیک / هواساز زنت /هواساز سالن قارچ /هواساز ایرواشر /هواساز اکونوپک / هواساز اتاق تمیز /هواساز آپارتمانی

  • کاتالوگ های محصولات سهند هواساز

     



    شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.
    شما میتوانید برای خرید کولر صنعتی و مشاوره انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی با کارشناسان سهند هواساز در ارتباط باشید.

    021-5654-3512
    021-5654-5904
    021-5654-5923

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *