هیتر یا بخاری گلخانه

هیتر یا بخاری گلخانه

هیتر گلخانه یا هیتر کابینی از سیستم های گرمایشی گلخانه ای در مقیاس صنعتی است که قابلیت کنترل و تنظیم دمای هوای داخل گلخانه با شرایط اقلیمی مختلف، برای رشد و نگهداری گیاهان گلخانه ای را دارد.

هیتر یا بخاری کابینی برای تولید گرما در مکان هایی مثل مرغداری ها، گلخانه ها ، سالن های تولید
و پرورش قارچ ها و… استفاده میشود و به همین دلیل اهمیت زیادی دارد،
یک هیترگلخانه ای از قطعاتی مثل پاس های 3 عددی، دیگ ، مشعل ، لوله های رابط پاس ها ، فن مکنده ، تابلوبرق ، اگزوز و… تشکیل شده است.

سیستم گرمایشی گلخانه یا بخاری گلخانه در انواع مختلفی طراحی و تولید میشود که در سالن های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد اما به صورت کلی گرما در درون کوره تهیه شده داخل هیتر توسط فن ها وارد محیط بیرون و یا داخل گلخانه هدایت میشود.

هیترگلخانه ای توسط یک مشعل روشن میشود و گرما از راه شعله های مشعل بر روی کوره تولید میشود و بعد از ورود حرارت به پاس سوم گازهای دی اکسید کربن و منوکسید از طریق اگزوز به خارج از محیط گلخانه انتقال داده میشود و در نهایت محیط کاملا سالم و عاری از آلودگی خواهد بود.

هیتر صنعتی ( کوره هوای گرم )

 

بهترین هیتر گلخانه ای

بهترین هیتر برای گلخانه ای هیتری است که بتواند در برابر سرما از گیاهان محافظت کرده و قدرت گرمادهی همه محیط را داشته باشد همچنین از نظر مصرف انرژی مقرون‌به‌صرفه باشد. ضد آب و ضد زنگ بودن و ماندگاری طولانی از دیگر عوامل مهمی است که باید در هنگام خرید به آن دقت داشته باشید.در صورتی که می‌خواهید یک هیتر گلخانه‌ ای را خرید کنید باید به جنس کوره و بدنه آن توجه داشته باشید. جنس و نوع بدنه کوره می‌تواند به‌صورت مستقیم در عمر مفید بخاری تاثیر داشته باشد.

سهند هوساز

تولید انواع دستگاه هواساز هایژنیک،هواساز اکونوپک، هواساز زنت ، هواساز ایرواشر،هواساز سالن قارچ ،رطوبت ساز ، فن صنعتی، اگزاست فن، فیلتراسیون صنعتی ، بگ فیلتر و غیارگیر سیکلون ، انواع فن تونلی ، فن بین کانالی ، اگزاست فن، هواکش، فن سانتریفیوژ ، فن آکسیال، فن هواساز ، دود سوز ، هواکش ۱۴۰، فن و هواکش مرغداری، فن هواکش سیرکوله گلخانه، گرماتاب، جت هیتر موشکی، هیتر صنعتی،انواع هیتر سفارشی (کوره هوای گرم و بخاری کارگاهی و هیتر سالن قارچ و هیتر مرغداری و هیتر گلخانه و…)، یونیت هیتر،هیتر برقی ، هیتر سرامیکی ، هیتر تابشی ، دیگ آبگرم، دیگ بخار و انواع کولر صنعتی، خشک کن صنعتی ، چیلر و… خدمات بالانس فن پروانه .

خرید هیتر گلخانه

 

برای خرید هیتر گلخانه در قدم اول بهتر است که شرایط کامل گلخانه و محیط آن را بررسی نموده و
سپس با کارشناسان متخصص این امر مشورت نمایید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین هیتر را با توجه به
گلخانه خود تهیه نمایید.
سوال هایی که قبل از خرید هیتر گلخانه با آن رو به رو هستید شامل موارد زیر می باشند:

•ابعاد دقیق گلخانه چقدر است؟

•درجه دمای محیط بیرون از گلخانه شما در فصل های سرد چگونه است؟

•گلخانه شما چقدر عایق بندی شده است؟

• در گلخانه خود چه نوع گیاهانی پرورش می دهید؟

•درجه دمای ایده آل گلخانه شما چقدر باید باشد؟

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هیتر یا بخاری گلخانه با کارشناسان سهند هواساز تماس حاصل نمایید:
واحد فروش و امور مشتریان:
۵۶۵۴۳۵۱۲ _ ۵۶۵۴۵۹۲۳ _ ۵۶۵۴۵۹۰۴(۰۲۱)
مدیریت (فاتحی): ۰۹۱۲۲۵۸۶۶۱۸

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *