هیتر مرغداری

جت هیتر یا هیتر موشکی، هیتر مرغداری، نوعی بخاری صنعتی است که از هوا به عنوان وسیله انتقال حرارت استفاده میکند و در گلخانه ، مرغداری، سوله و سالن های بزرگ صنعتی کاربرد دارد. شما می توانید بسته به نوع و متراژ محیط از جت هیتر گازوئیلی، گازی یا دوگانه سوز استفاده کنید.

جت هیتر را میتوان با استفاده از یک ترموستات مرکزی و واحد کنترل و نظارت کرد؛ یک طرف هوا را مکش می کنند و طرف دیگر هوای گرم را بیرون میدهند و به این ترتیب میتواند کمک شایانی در تنظیم دمای هوای داخل سالن کند.

انواع مختلف این دستگاه‌ها به دلیل کارآمدی و تولید منبع گرمایی بالا، کاربردهای فراوانی در صنعت دارند.
سیستم‌های گرمایش جدید باعث کاهش مصرف انرژی،کاهش هزینه‌های تولید و بهره‌وری بیشتر در صنعت مرغداری شده است. از روش‌های مناسب تامین گرمای مورد نیاز مرغداری‌ها می‌توان به استفاده از هیتر مرغداری یا جت هیترمرغداری اشاره کرد. این سیستم‌های گرمایشی،شرایط مناسب پرورش مرغ در تمامی فصول سال را فراهم ساخته است. جت هیتر ها با نام‌های مختلف مثل بخاری فن دار، بخاری موشکی، هیتر مرغداری ، هیتر گلخانه ای شناخته می‌شوند. از این سیستم‌های گرمایشی علاوه بر مرغداری در گلخانه، سالن‌های پرورش قارچ و بسیاری مکان‌‌های دیگر نیز استفاده می‌شود.


مزایای استفاده از هیتر مرغداری

مصرف سوخت مدل‌های جدید هیتر مرغداری یا جت هیتر، به سبب استفاده از تکنولوژی‌های جدید، به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافته است. جنس کوره جت هیترها گزینه بسیار مهمی می‌باشد. کوره به دلیل قرار گرفتن مداوم در معرض شعله‌های آتش می باید بسیار مقاوم و ضد خوردگی باشد. بهترین نوع جنس کوره، نوع استیل خالص و نسوز و یا آلیاژ کرم نیکل می باشد که بسیار مقاوم و ماندگار می باشد.جنس کوره و بدنه این هیترها از ورق استیل ضدزنگ و نسوز است که مانع زنگ‌زدگی و سوختن و موجب افزایش عمر دستگاه می‌گردد.
برخی از خصوصیات بارز خرید هیتر مرغداری عبارت‌اند از:

  • امکان توزیع یکنواخت حرارت را در تمامی سالن
  • بازده حرارتی بالا
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • راه اندازی و نصب آسان
  • قیمت مناسب با توجه به استهلاک و تعمیرات و هزینه‌های نصب و راه اندازی
  • کاهش مصرف سوخت و افزایش بازده انرژی
  • سازگاری با انواع شرایط آب و هوایی
  • نیاز به فضای بسیار کم

    این سیستم‌های گرمایشی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند؛ گازی، گازوئیلی، برقی و دوگانه از انواع این تجهیزات استاز جمله مواردی که باید در هنگام خرید یک جت هیتر به آن توجه کرد می‌توان به ظرفیت گرمایی، میزان مصرف برق، نوع سوخت، توان خروجی و غیره اشاره کرد. قبل از خرید هیتر مرغداری حتما باید از مساحت مکان مورد استفاده و همچنین ظرفیت گرمایشی مورد نیاز آگاهی کاملی داشته باشید.

    همچنین بخوانید : تولید کننده سیستم گرمایشی /هیتر گلخانه ای / سیستم گرمایش مرغداری

    انواع جت هیتر

    هر کدام از جت هیترها ظرفیت گرمایی، توان، مصرف برق و مصرف سوخت متفاوتی هستند که با توجه به فضای مدنظر خریدار باید انتخاب شوند. مثلا انتخاب جت هیتر برای مرغداری (که آن هم با توجه به متراژ و موقعیت فضا دارای فاکتورهای تخصصی است) نسبت به گلخانه یا کارگاه ساختمانی متفاوت است. این تفاوت فقط به ظرفیت گرمایش خلاصه نشده، و به مدل، نوع سوخت و مصرف برق آن هم اختصاص می یابد.

    جت هیتر گازی

    جت هیتر گازی یکی از پرکابردترین تجهیزات گرمایشی کارگاهای صنعتی است که با هدف کاهش مصرف برق و بازدهی بسیار بالاتر ساخته شده اند.
    آنها در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش عرضه می شوند که هر کدام بسته به نوع و کاربری
    فضا نیازمند شرایط متفاوتی می باشند. در جت هیترهای گازی، گرما توسط شعله مستقیم
    تولید شده و دمای محیط را تا 40 الی 50 درجه سانتی گراد افزایش می دهد.


    برای خرید گرماتاب کلیک کنید

    یکی از پر استفاده‌ترین جت هیتر‌ها را می‌توان جت هیتر گازی در نظر گرفتاین وسیله بیشتر مورد استفاده در تجهیزات کارگاهی استدلیل اصلی ساخت این نوع از محصولات را می‌توان کاهش مصرف برق و همچنین میزان بازدهی بالا عنوان کردخود این نوع از جت هیترها به دو دسته بدون دودکش و دودکش‌دار عرضه می‌شود؛ شما می‌توانید با توجه به نوع مکان و همچنین نوع استفاده، نوع مناسب را انتخاب نمایید.

    استفاده از این محصولات به دلیل صرفه اقتصادی و همچنین میزان مصرف کم انرژی به نسبت دیگر روش‌های گرمایشی بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بوداگر برای محیط کارگاهی خود نیازمند سیستم گرمایشی با سوخت گاز و گازوئیل هستید خرید این محصول به شما پیشنهاد می‌شود.

    جت هیتر گازوئیلی

    این دستگاه هم مانند گازی از سوخت فسیلی به عنوان عامل تولید گرما بهره می برد و شامل ملزوماتی اعم از: پایه چرخ دار، باک، و اگزوز می باشند. این دستگاه هم مانند گازی دارای دو مدل دودکش دار و بدون دودکش می باشد.

     

    جت هیتر برقی

    جت هیتر برقی با تبدیل انرژی الکتریسیته به گرما توسط المنت های جاذب گرمایش کار می کند. طراحی جت هیتربرقی به گونه ای است که مشکلات آلایندگی زیست محیطی و مصرف سوخت
    را نداشته و هوای گرم تمیز را برای فضا ارائه می دهد. باید توجه داشت که مصرف برق این جت
    هیترها بسیار بالاست. از جت هیتر برقی می توان برای گرم کردن فضاهای کوچک مانند کانکس
    یا این قبیل فضاها استفاده نمود.

     

    جت هیترهای دوگانه سوز

    تلفیق جت هیتر گازی و گازوئیلی که کابرد فراوانی برای بسیاری از فضاها و مناطق دارد. جت هیتر دوگانه سوز برای فضاهایی که با افت فشار، کمبود یا نبود گاز مواجه هستند بسیار مناسب است.

    ویژگی‌های جت هیتر

    از جمله مواردی که باید در هنگام خرید هیتر مرغداری و جت هیتر  به آن توجه کرد بدنه آن است.
    بدنه این محصول استیل است و استفاده از این بدنه باعث شده است که محصول مقاومت بالای
    را کسب کند و همچنین دچار مشکلاتی مانند زنگ زدگی نشود.

    برای خرید هیتر صنعتی کلیک کنید

    شما میتوانید برای دریافت مشاره و خرید هیتر مرغداری ،و تجهیزات سیستم گرمایشی با کارشناسان و تولید کننده جت هیتر  سهند هواساز در ارتباط باشید.
    تولید انواع دستگاه هواساز هایژنیک،هواساز اکونوپک، هواساز زنت ، هواساز ایرواشر،هواساز سالن قارچ ،رطوبت ساز ، فن صنعتی، فیلتراسیون صنعتی ، بگ فیلتر و غیارگیر سیکلون ، انواع فن تونلی ، فن بین کانالی ، اگزاست فن، هواکش، فن سانتریفیوژ ، فن آکسیال، فن هواساز ، دود سوز ، هواکش 140، فن و هواکش مرغداری، فن هواکش سیرکوله گلخانه، گرماتاب، جت هیتر موشکی، هیتر صنعتی،انواع هیتر سفارشی (کوره هوای گرم و بخاری کارگاهی و هیتر سالن قارچ و هیتر مرغداری و هیتر گلخانه و…)، یونیت هیتر،هیتر برقی ، هیتر سرامیکی ، هیتر تابشی ، دیگ آبگرم، دیگ بخار و انواع کولر صنعتی، خشک کن صنعتی ، چیلر و… خدمات بالانس فن پروانه .
    لازم به ذکر است ارائه نمایندگی و فروش تمامی محصولات سهند هواساز  در سراسر کشور امکان پذیراست.
    برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید تماس حاصل نمایید:
    واحد فروش و امور مشتریان:
    56543512 _ 56545923 _ 56545904(021)
    مدیریت (فاتحی): 09122586618

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *