ساخت کانال کولر با پلاستیک

ساخت کانال کولر با پلاستیک

ساخت کانال کولر با پلاستیک چگونه است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که کانال کولر را می توان با استفاده از پلاستیک هم ساخت. در این مقاله از سهند هواساز قصد داریم شما را با روش های ساخت کانال کولر بیشتر آشنا کنیم. اگر شما نیز قصد دارید کولر ساختمان خود را کانال کشی کنید پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با یکی از مقرون به صرفه ترین روش های کانال کشی کولر بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با کانال کولر پلاستیکی

یکی از رایج ترین انواع تجهیزات سرمایشی که برای ساختمان ها استفاده می شود کولر های آبی می باشد. کولر آبی می تواند هوای تصفیه شده و تمیزی را به داخل محوطه منتشر کند. در واقع کولر می تواند به نوعی تهویه مطبوع به شمار برود.

کانال کشی در کولرهای آبی به عنوان یک واسط جهت انتقال هوای خنک از کولر آبی به شمار می رود. کولر آبی در خارج از فضای ساختمان نصب می شود و با استفاده از کانال کشی می تواند سرما را به داخل منتقل کند. در انتهای این کانال ها دریچه های فلزی کولر قرار گرفته است که در نهایت هوای منتقل شده به واسطه ی آنها را به محیط منتشر می کند.

یکی از روش های کانال کشی که در گذشته رواج داشته است کانال کشی با استفاده از فلزات بود. که این روش بسیار هزینه بر بود. امروزه به دلیل ارزان تر شدن و افزایش کارایی و خنک رسانی کولر بجای کانال های فلزی از کانال کولر پلاستیکی استفاده می شود. با توجه به مزایای بالایی که این مدل کانال کشی دارد روز به روز در حال افزایش است و جایگزین کانال های فلزی می شود. جنس بدنه ی این کانال کولر از پلاستیک است و مزایایی چون: وزن کم، ضد باکتری و قارچ بودن آن ، سرعت نصب بالا، کاهش صدای کولر، قیمت ارزان تر و عایق حرارتی بودن کانال کولر می توان اشاره کرد.

قیمت کانال کولر پلاستیکی چقدر است؟

یکی از مزایایی که در بالا عنوان کردیم قیمت مقرون به صرفه تر کانال کولر پلاستیکی می باشد. بنابراین برای اینکه هزینه کانال کشی برای شما مقرون به صرفه تر باشد بهتر از روش ساخت کانال کولر با پلاستیک استفاده نمایید. بدیهی است که قیمت کانال کولر آبی از جنس گالوانیزه با قیمت کانال کولر آبی پلاستیکی یا آلومینیوم متفاوت می باشد. البته فاکتور های دیگری همچون دستمزد ساخت کانال کولر با پلاستیک به نوع ورق های استفاده شده در آن هم بستگی دارد. از سوی دیگر هزینه های حمل و نقل تا پروژه در قیمت تمام شده کانال کولر آبی شما دخیل می باشند.

بنابراین نمی توانیم قیمت ثابتی برای کانال کولر آبی بیان کنیم. پس برای اطلاع دقیق از هزینه ساخت و طراحی کانال کولر آبی با شماره های درج شده در سایت سهند هواساز تماس حاصل فرمایید. ما همیشه بهترین و منساب ترین گزینه را به شما معرفی می کنیم. اگر می خواهید هزینه کانال کشی برای شما مقرون به صرفه تمام شود و از گرمای تابستان  در امان بمانید ما به شما کانال های پلاستیکی را پیشنهاد می کنیم. برای دریافت قیمت و دریافت مشاوره تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: کولر صنعتی سانترفیوژ /کولر صنعتی آکسیال / فن سانترفیوژ / فن آکسیال /

نصب کانال کولر آبی چگونه است؟

نصب کانال کولر با پلاستیک یکی از روش های نوین و ارزان قیمت محسوب می شود. در ادامه شما را با مراحل ساخت کانال کولر با پلاستیک بیشتر آشنا می کنیم. به طور کلی مراحل ساخت کانال کولر آبی عبارت اند از : محاسبه و طراحی دقیق، انتخاب ورق مناسب، ساخت، نصب و عایق کاری که به طور کامل هر کدام را توضیح می دهیم.

نصب کانال کولر آبی چگونه است؟

محاسبه و طراحی دقیق کانال کولر

یک کانال ساز اگر حرفه ای باشد پیش از انجام هر کاری از پروژه بازدید می کند. سپس با انتخاب بهترین مسیر برای کانال کشی، نقشه آن را طراحی می نماید. در صورتی که این مرحله به درستی انجام نشود و مسیر اشتباهی انتخاب شود، باعث افزایش قیمت کانال کولر آبی می شود. پس این مرحله که اولین و ابتدایی ترین مرحله ساخت کانال کولر می باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. نتیجه این مرحله به طور مستقیم بر روی هزینه اجرایی تاثیر می گذارد.

انتخاب ورق مناسب

کانال کولر آبی می تواند از جنس پلاستیک، گالوانیزه، الومینیوم و … باشد. ورق های کانال کولر از پیش عایق شده و پلاستیک و پارچه با الیاف خاصی ساخته می شود. هر کدام از این موارد دارای مزایا و معایبی می باشند که بسته به شرایط محیطی باید بهترین گزینه انتخاب شود. به عنوان مثال ورق آلومینیوم و پلاستیک در مقایسه با ورق گالوانیزه دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت می باشند و در مناطق مرطوب بهتر است از ورق گالوانیزه برای ساخت کانال کولر آبی استفاده نشود. بنابراین کانال های کولر پلاستیکی گزینه مناسبی در سرما می باشد.

ساخت کانال کولر آبی

پس از اینکه کار محاسبه، نقشه کشی و انتخاب ورق به پایان رسید. نوبت به ساخت آن می رسد. که باید توسط افراد ماهر و با تجربه ای انجام شود.

نصب و سپس عایق کاری کانال کولر آبی

آخرین مرحله از ساخت کانال کولر آبی عایق کاری است. پس از ساخت اصولی و استاندار کانال کولر، آن را برای نصب به پروژه منتقل می نمایند، به هنگام حمل و نقل کانال نباید به فشار وارد شود. و به اصطلاح دفرمه شود و پس از نصب به منظور بازدهی مطلوب باید در محل اتصال کانال به یکدیگر و محل نصب دریچه کولر آبی، عایق کاری انجام شود.

آخرین سخن درباره ساخت کانال کولر

ما در این مقاله تلاش کردیم شما را با مزایای ساخت کانال کولر با پلاستیک آشنا کنیم. همچنین عوامل موثر برقیمت آن را هم مورد بررسی قرار دادیم. اکنون در صورتی که سوالی در ذهن دارید که هنوز پاسخ آن را دریافت نکرده اید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شما می توانید با خیال راحت ساخت کانال کولر با پلاستیک مورد نیاز خود را به طور کامل به متخصصین با تجربه سهند هواساز بسپارید. تا ضمن دریافت خدماتی مقرون به صرفه از نتیجه کار هم رضایت کاملی داشته باشید. برای این کار با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 سهند هواساز :

 

شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.

محصولات و تولیدات

کولر صنعتی /کولر گلخانه / هیتر / کوره هوای گرم / جت هیتر /هیتر جت / خشک کن صنعتی /گرماتاب / هیتر تابشی / هیتر سرامیکی / هیتر برقی / هیتر چتری / هیتر مرغداری / هیتر گلخانه /بخاری صنعتی / فن سانتریفیوژ / هواکش سانتریفیوژ / فن آکسیال / هواکش آکسیال /فن هواساز/هواکش ضد انفجار / فن ضد انفجار / فن بین کانالی/ پلاگ فن/ فن مرغداری / فن گلخانه /هواکش /فیلتر هوا
تبخیر سطحی/ هواکش 140 /هواکش صنعتی / اگزست فن /مه پاش / رطوبت ساز / مه ساز/هواکش مرغداری / هواکش گلخانه / اسکرابر / بگ فیلتر / بک فیلتر / غبارگیر /بگ فیلتر پرتابل  / تصفیه هوا /هواساز / هواساز هایژنیک / هواساز زنت /هواساز سالن قارچ /هواساز ایرواشر /هواساز اکونوپک / هواساز اتاق تمیز /هواساز آپارتمانی

  • کاتالوگ های محصولات سهند هواساز

     



    شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.
    شما میتوانید برای خرید کولر صنعتی و مشاوره انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی با کارشناسان سهند هواساز در ارتباط باشید.

    021-5654-3512
    021-5654-5904
    021-5654-5923

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *