قیمت پمپ تصفیه استخر چقدر است؟

قیمت پمپ تصفیه آب استخر

قیمت پمپ تصفیه استخر چقدر است؟

پمپ تصفیه آب استخر از ملزومات ساخت و راه اندازی استخر می باشد. چرا که وجود آبی پاک و عاری از هرگونه آلودگی برای شناگران بسیار اهمیت دارد. قطعا در صورتی که آب استخر، جکوزی و یا سونا کثیف باشد، به تبع به سلامت شناگران آسیب وارد خواهد شد. اکنون در صورتی که به تازگی استخری را ساخته اید پس باید خرید پمپ تصفیه استخر را در اولویت کاری خود قرار دهید. پس همراه ما باشید تا با انواع، مکانیزم، اجزا و همچنین قیمت پمپ تصفیه استخر آشنا شوید.

مکانیزم پمپ تصفیه استخر چقدر است؟

قبل از اینکه به سراغ قیمت آن برویم، بهتر است شما را با مکانیزم این سیستم بیشتر آشنا کنیم. نحوه عملکرد آن مانند مکانیزم قلب می باشد. همان طور که قلب، خون بدنمان را به چرخش در می‌ آورد؛ پمپ تصفیه استخر همین، این وظیفه را دارد. یعنی زمانی که روشن می شود یک گردش یکنواختی در آب استخر ایجاد می کند؛ البته این عمل همراه با پخش مواد شیمیایی و مواد ضد عفونی کننده و میکروب زا انجام می شود که در کل به این کار، سیرکوله کردن گفته می‌ شود.

پس از اینکه عمل سیرکوله توسط پمپ تصفیه استخر انجام شد؛ به وسیله پمپ آب به سمت فیلتر مکش شده و سپس به دستگاهی تحت عنوان کلرزن و هیتر استخر می‌ رسد. و پس از تمیز شدن کامل و گرفتن هر گونه کثیفی و آلودگی دوباره آب به وسیله پمپ را به درون استخر پمپاژ می‌ کند. و بدین شکل فرایند تصفیه آب توسط پمپ انجام می‌ شود.

مکانیزم پمپ تصفیه استخر چقدر است؟

ویژگی‌های پمپ‌ تصفیه آب استخر

مجهز به صافی: تمامی پمپ‌ های تصفیه استخر باید به یک صافی یا موگیر از جنس چدن یا پلاستیک فشرده شده مجهز باشد. تا از ورود هرگونه مو، برگ و هر گونه مواد اضافی جلوگیری کند. تا هیچگونه آسیبی به پمپ تصفیه استخر وارد نشود. در غیر این صورت خیلی زود از کار می‌ افتند و خراب می شوند. و شما را متحمل پرداخت هزینه‌ های اضافی برای خرید مجدد پمپ استخر می کند. پس حین خرید ، حتما از مجهز بودن دستگاه به یک صافی اطمینان کسب کنید.

مجهز به الکتروموتور پرقدرت: پمپ تصفیه استخر آب به یک موتور پرقدرت مجهز شده است. این قطعه وظیفه به چرخش در آوردن پروانه بر اساس سیستم گریز از مرکز یا همان سانتریفیوژ را برعهده دارد. با چرخش پروانه، آب به گردش در می‌ آید و به سمت دیگر بخش٬ها هدایت می‌ شود. هرچه الکتروموتور پمپ قوی تر باشد؛ به تبع قادر به جا به جایی حجم بالایی از آب خواهد بود. منطقی است که هرچه قدرت موتور بالاتر باشد، قیمت پمپ تصفیه آب هم بالاتر می‌ رود. پس لازم است حین خرید پمپ تصفیه استخر در مورد مشخصات الکتروموتور پمپ مطلع شوید.

مجهز به بدنه ای مقاوم:‌ از مهم‌ترین ویژگی های پمپ تصفیه آب استخر، این است که بدنه ی آن در برابر رطوبت، سایش و خوردگی های ناشی از کلر و مواد ضدعفونی کاملا عایق است. علاوه بر این، دارای عمر مفید بالایی هستند.

عدم تولید صدا: از دیگر ویژگی‌ های بارز پمپ‌ های تصفیه آب استخر می توان به بی صدا بودنشان اشاره کرد. از آنجایی که الکتروموتور بر اساس سیستم گریز از مرکز طراحی شده و بدنه آن بسیار مقاوم است. از این رو هیچ گونه صدایی از پمپ انتشار نمی‌ باید.

مجهز به پروانه ای مقاوم: جنس پروانه پمپ تصفیه آب استخر، بسیار مقاوم است. و در برابر هرگونه خوردگی، زنگ زدگی و … عایق عمل می‌ کند.

انتخاب بهترین پمپ تصفیه آب استخر

قیمت پمپ تصفیه آب استخر به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت  شرکت سازنده، سرعت دوری که الکتروموتور تولید می‌ کند. میزان انرژی که مصرف می‌ شود. میزان هد و کیفیت دیگر قطعات آن بستگی دارد. به طور مثال الکتروموتور پمپ تصفیه آب در سرعت ۱۴۵۰ یا ۲۹۰۰ دور بر دقیقه می چرخند، به ترتیب دارای ولتاژ ۱۱۰ و یا ۲۲۰ ولت هستند. هرچه تعداد دوری که الکتروموتور تولید می‌ کند، بیشتر باشد به تبع قیمت پمپ تصفیه آب استخر نیز بالاتر می رود. همچنین هر چه پروانه، فیلترو صافی تعبیه شده در سیستم مرغوب تر و دارای جنسی با کیفیت تر باشد، قطعا بر روی قیمت تصفیه آب استخر تاثیر خواهد گذاشت.

قیمت پمپ تصفیه آب استخر در شرکت سهند هواساز چقدر است؟

در حال حاضر به دلیل دخیل بودن عوامل متعدد بر تعیین قیمت ، نمی توان در اینجا عدد و رقمی درج نمود؛ اما می توان به راحتی با یک تماس، از قیمت دستگاه‌ ها به طور شفاف مطلع شود. پس همین حالا برای کسب اطلاعات در مورد قیمت پمپ آب استخر با سهند هواساز تماس بگیرید.

انتخاب بهترین پمپ تصفیه آب استخر

جهت خرید پمپ تصفیه استخر، باید به چندین فاکتور توجه داشته باشید. مهم ترین فاکتور مهم، تعیین هد، توان موتور، دبی و فشار دینامیکی پمپ است. در واقع هرچه متراژ، حجم آب، مسیر لوله کشی و اصطکاک بیشتر باشد، قطعا فشار دینامیکی بالا می‌ رود که در نهایت برای چنین شرایطی، به پمپ قوی تر برای پمپاژ نیاز می‌ شود. به طور کلی برای خرید پمپ تصفیه آب استخر باید قدرت موتور را طبق فرمول زیر به دست آورد.

پمپ تصفیه آب استخر

P = میزان قدرت موتور
Q = دبی پمپ تصفیه آب استخر
H = هد پمپ تصفیه استخر
ɣ = وزن آب (برابر با 1)
بازده پمپ استخر ( بین 0.5 تا 0.7 ) = Eeff
اکنون در صورتی که قصد خرید مناسب ترین پمپ تصفیه آب استخر دارید، برای دریافت مشاوره از تکنسین‌ ها و کارشناسان سهند هواساز همین حالا با ما تماس بگیرید و بعد از بررسی‌ های لازم و بازدید از استخر و … بهترین پمپ تصفیه آب استخر به شما پیشنهاد شود.

پمپ تصفیه آب استخر

 

معروف ترین برندهای پمپ تصفیه آب استخر

معروفترین برندها شامل برند‌های هایواتر، هایوارد، اطلس پول، پنتاکس، زودیاک، داب، پولاریس، پنتیر می باشد. در حال حاضر شرکت سهند هواساز با داشتن چندین سال سابقه و تجربه در زمینه عرضه بهترین پمپ های تصفیه آب، قادر به ارائه خدماتی همچون، فروش، مشاوره، پشتیبانی و … به شما عزیزان می‌ باشد. شما می توانید قیمت پمپ تصفیه استخر را از سهند هواساز دریافت نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *