خرید هواساز

نکات و راهنمای خرید هواساز

1- افت فشار استاتیكی طولانی ترین مسیر كانال یا هد استاتیكی فن
2- حجم هوایی كه در واحد زمان از هواساز عبور می كند.
3- بارهای سرمایی و گرمایی كلی ساختمان

قیمت هواساز

هواساز ها با توجه به کاربری دستگاه، میزان هوادهی، افت فشار، طول کانال کشی و امکانات درخواستی مشتری قیمت های گوناگونی دارند. در بعضی از پروژه ها نیاز به فیلتراسیون خاص می باشد. مثلاً در مراکز درمانی نیاز به فیلتر هایی مانند فیلترهای هوا می باشد که این موارد در قیمت نهایی تاثیر گذار است. پارامترهای مختلفی بر روی فن دستگاه تاثیر می‌گذارد که می‌توان میزان هوادهی و طول کانال کشی را نام برد که هرچه این مقادیر بالاتر باشند، فن دستگاه باید بزرگتر و قویتر انتخاب شود.

بدنه هواساز نیز در قیمت آن تاثیر گذار است و در صورت استفاده از استیل قیمت هواساز تغییر بسزایی می کند. به همین علت باید دستگاه هواساز با توجه به نیاز مشتری طراحی شود و آپشن های مورد نظر کارفرما در آن رعایت گردد. به همین دلیل باید اطلاعات کامل و دقیقی از امکانات و هوادهی و ظرفیت حرارتی و برودتی مورد نیاز در اختیار کارشناسان فروش شرکت تولید کننده قرار گیرد، تا قیمت هواساز به صورت دقیق محاسبه گردد.

خرید هواساز

 

شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.

تولید انواع دستگاه هواساز، رطوبت ساز (مهساز، مهپاش، رطوبت پاش) هیتر، هیتر های صنعتی، جت هیتر (هیتر جت هیتر موشکی هیتر گازی و هیتر گازوئیلی و هیتر دوگانه سوز)، کوره هوای گرم (هیتر ایستاده بخاری کوره هوای گرم)، هیتر موشکی، انواع هیتر سفارشی (کوره هوای گرم و بخاری کارگاهی و هیتر سالن قارچ و مرغداری و گلخانه و…)، یونیت هیتر، انواع فن، هواکش،
فن سانتریفوژ و بلوئر، فن و هواکش 140، فن و هواکش مرغداری، فن هواکش سیرکوله گلخانه، دیگ آبگرم، دیگ بخار و انواع کولر صنعتی، هوا ساز، چیلر و…

گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.
محصولات سهند هواساز با دارا بودن آخرین استانداردهای لازم صنعتی، برای استفاده در سالن‌های تولید و پرورش قارچ، مرغداری ها، گلخانه ها، سردخانه ها، سالن های نگهداری میوه و تمام اماکن و فضاهایی که نیاز به تنظیم و کنترل رطوبت دارند مناسب هستند.
هواساز ها، هیتر ها، رطوبت ساز ها (مهپاش ها و مه ساز ها)، دیگ های بخار، فن ها، هواکش ها و سایر محصولات تولیدشده توسط سهند هواساز متناسب با نیاز شما دارای تنوع مدل، اندازه، نوع سوخت، کاربرد، توان و قدرت هستند.
مشتری گرامی ، می توانید برای خرید کولر صنعتی و مشاهده کاتالوگ ها با ما در اتباط باشید.


دانلود فایل pdf کاتالوگ هواساز

 

هواساز اکنوپک
هواساز ایرواشر
هواساز سالن قارچ
هواساز زنت


کاتالوگ های محصولات سهند هواساز

 



شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.
شما میتوانید برای خرید کولر صنعتی و مشاوره انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی با کارشناسان سهند هواساز در ارتباط باشید.

021-5654-3512
021-5654-5904
021-5654-5923

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *