خرید فن سانتریفیوژ

هواکش یا فن سانتریفیوژ یا فن یوتیلیتی به اسم فن گریز از مرکز نیز شناخته می شود. به طور کلی هواکش سانتریفیوژ در سیستم های دارای کانال کشی که فشار استاتیک بالایی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

مکانیزم کاری فن گریز از مرکز مکنده بر اساس نیروی گریز از مرکز و به حرکت در آوردن جریان هوا در جهت عمود بر محور فن است.
فن سانتریفیوژ در مکان هایی مانند کارگاه ها و کارخانجات صنعتی، برج های مسکونی، مراکز اداری و تجاری و کاربرد هایی از این قبیل  بیشترین مصرف را دارد.

یک از مدل های متداول هواکش های سانتریفیوژ، مدل حلزونی یک طرفه آن می باشد که عموما در اماکن صنعتی و تجاری برای تامین هوای پاک استفاده می شود.
فن سانتریفیوژ در ابعاد بزرگ و کوچک تولید می شود که در کارخانجات، معادن، مصارف صنعتی، سیستم های رایانه ای، جاروبرقی و برخی لوازم آشپزخانه مانند هود مورد استفاده قرار می گیرد.

فن یوتیلیتی صنعتی در دو مدل متداول بکوارد و فوروارد تولید می شود و توانایی تولید فشار تا 3500 پاسکال و همچنین در مدل هواکش سانتریفیوژ یک طرفه تا 200 هزار متر مکعب در ساعت توان تخلیه هوا وجود دارد که به نسبت نیاز و نوع کاربرد در طراحی لحاظ می شود.

    کاربردهای هواکش صنعتی

     

    فن های سانتریفیوژ ( یوتیلیتی فن utility fan  ) توانایی جابجایی حجم های مختلفی از هوا ، گاز ، دود و غبار را در مسیرهای طولانی توسط کانال را دارد . همچنین قابلیت انتقال هوا و غیره را در محدوده دمای ۵۰ تا ۵۰۰ درجه سانتیگراد را دارد .دیگر مزیت این فن ها امکان جابجایی در یک سیستم بسته یا به عبارتی سیرکولاسیون هوا یا رطوبت یا سرما و گرما میباشد.

    در حال حاضر این نوع فن‌ها در صنایع مختلف و کارخانه‌ها با ابعاد کوچک کاربرد دارند. از این فن‌ها به دلیل در محیط‌هایی که دمای هوای بالایی دارند و همچنین میزان آلودگی نیز زیاد است استفاده می‌کنند. بایستی خاطر نشان کرد که فن سانتریفیوژ به دلیل طراحی ساده و ساخت آسان میزان هزینه‌های تولید را کاهش داده است.

    در یک جمع بندی کلی و کوتاه می توان گفت فن های سانتریفیوژ عملکرد ایجاد فشار و تامین نیروی رانش هوا را با هر ظرفیتی و با هر وزنی تضمین می کند این در مقایسه با دیگر فن ها و هواکش ها برتری قابل توجهی محسوب می شود .

    مزایای فن سانتریفیوژ:

     

    1-فن گریز از مرکز با ایجاد جریان هوای ثابت اجازه می دهد تا انرژی تولید کند که تا 84٪ بازده استاتیک را تولید کند. این سطوح کارآیی برای حفظ سیستم های بزرگتر هوا مناسب است.

    2- فن سانتریفیوژ دوام بیشتری دارند و در محیط هایی که خوردگی و فرسایش وجود دارد خوب عمل می کنند.

    3- نگهداری این فن ها ساده است. به راحتی تمیز می شوند و تعمیر و نگهداری روزانه آن ها بسیار آسان است.

    4- انعطاف پذیری بالا. فن سانتریفیوژ برای ترکیب چندین جریان هوا و فشار مفید هستند و می توانند چندین حالت جریان هوا از جمله مرطوب و خشک را تهویه کنند.

    5- این فن ها دارای اندازه های مختلف است و کاربردهای متنوعی دارد.

     

    شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.

    تولید انواع دستگاه هواساز، رطوبت ساز (مهساز، مهپاش، رطوبت پاش) هیتر، هیتر های صنعتی، جت هیتر (هیتر جت هیتر موشکی هیتر گازی و هیتر گازوئیلی و هیتر دوگانه سوز)، کوره هوای گرم (هیتر ایستاده بخاری کوره هوای گرم)، هیتر موشکی، انواع هیتر سفارشی (کوره هوای گرم و بخاری کارگاهی و هیتر سالن قارچ و مرغداری و گلخانه و…)، یونیت هیتر، انواع فن، هواکش،
    فن سانتریفوژ و بلوئر، فن و هواکش 140، فن و هواکش مرغداری، فن هواکش سیرکوله گلخانه، دیگ آبگرم، دیگ بخار و انواع کولر صنعتی، هوا ساز، چیلر و…

    گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.
    محصولات سهند هواساز با دارا بودن آخرین استانداردهای لازم صنعتی، برای استفاده در سالن‌های تولید و پرورش قارچ، مرغداری ها، گلخانه ها، سردخانه ها، سالن های نگهداری میوه و تمام اماکن و فضاهایی که نیاز به تنظیم و کنترل رطوبت دارند مناسب هستند.
    هواساز ها، هیتر ها، رطوبت ساز ها (مهپاش ها و مه ساز ها)، دیگ های بخار، فن ها، هواکش ها و سایر محصولات تولیدشده توسط سهند هواساز متناسب با نیاز شما دارای تنوع مدل، اندازه، نوع سوخت، کاربرد، توان و قدرت هستند.
    مشتری گرامی ، می توانید برای خرید کولر صنعتی و مشاهده کاتالوگ ها با ما در اتباط باشید.

     

    دانلود فایل PDF کاتالوگ فن سانترفیوژ

     

    دانلود فایل PDF کاتالوگ کولر صنعتی

     


    کاتالوگ های محصولات سهند هواساز

     



    شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.
    شما میتوانید برای خرید کولر صنعتی ،خرید فن سانتریفیوژ و مشاوره انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی با کارشناسان سهند هواساز در ارتباط باشید.

    021-5654-3512
    021-5654-5904
    021-5654-5923

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *