سیستم گرمایشی مرغداری

انتخاب بهترین انواع سیستم گرمایشی مرغداری

انتخاب بهترین نمونه از میان انواع سیستم های گرمایشی برای مرغداری

پیاده سازی سیستم گرمایشی مرغداری، یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که باید آن را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین به یاد داشته باشید که در کنار شناخت انواع مدل های گرمایش مرغداری باید با انواع سامانه سرمایش مرغداری نیز آشنا شوید. تا دمای بسیار مطلوبی را در تمامی فصول سال ایجاد کنید.

اکنون ما در این پست به صورت تخصصی به سراغ بررسی انواع مدل های مختلف گرمایشی مرغداری سنتی و پیشرفته پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین انتخاب بهترین نوع سیستم گرمایشی مرغداری کوچک و بزرگ در ادامه همراه ما باشید. ما مناسب ترین گزینه را به شما معرفی می کنیم.

چرا پیاده سازی سیستم گرمایشی مرغداری ضرورت دارد؟

 

انواع تجهیزات سیستم گرمایشی

 

  1. کوره هوای گرم 
  2. هیتر صنعتی
  3. گرماتاب 
  4. جت هیتر  
  5. هیتر برقی 
  6. یونیت هیتر 
  7. هیتر سرامیکی 
  8. هیتر تابشی صنعتی
  9. بخاری کارگاهی و…
چرا پیاده سازی سیستم گرمایشی مرغداری ضرورت دارد؟

در صورتی که شما نیز قصد راه اندازی مرغداری را دارید. باید در همان ابتدای کار، به فکر پیاده سازی یک سیستم گرمایشی مناسب باشید. چرا که در صنعت مرغداری برای جدا شدن جوجه از مرغ و قرار گرفتن جوجه ها در شرایطی بسیار مطلوب و رشد کافی آن ها به گرمای مناسبی نیاز است.

از این رو انواع مختلفی از سامانه های گرمایشی و سرمایشی برای مرغداری بنا شده است. تا با هر نوع شرایطی مرغداری وفق پیدا کند. در ادامه به سراغ شرح مدل های مختلف گرمایش مرغداری می رویم. اگر شما نیز تمایل دارید یک سیستم مرغ داری راه اندازی کنید پس با ما همراه باشید.

یک سیستم گرمایش مرغداری مطلوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

یک سیستم گرمایشی زمانی سیستم خوبی می شود که خصوصیات خاصی داشته باشد. در ادامه به برخی از این خصوصیات اشاره می کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با مهمترین خصوصیات یک سیستم گرمایش قوی آشنا کنیم.

  • سامانه گرمایش مرغداری باید میزان بازدهی انرژی بالایی داشته باشد.
  • سامانه های گرمایش مرغداری باید حرارت یکنواخت و یکسانی را تولید کند.
  • یک سامانه گرمایش مرغداری باید امکان تعمیر و نگهداری آسانی را داشته باشد.
  • سامانه گرمایش مرغداری باید قابلیت انطباق با شرایط انواع سالن مرغداری و حداقل اشغال فضا را داشته باشد.
  • سامانه گرمایش مرغداری نباید به مراقبت های زیاد و پیچیده ای نیاز داشته باشد. نگهداری آسان الزامی است.
  • مکانیزم راه اندازی سیستم گرمایشی مرغداری باید آسان باشد تا کارگران مرغداری به سادگی از عهده آن برآیند.
  • قیمت سامانه های گرمایشی مرغداری متناسب با امکانات آن باید مناسب باشد. مقرون به صرفه بودن بسیار اهمیت دارد.

آشنایی با انواع سیستم های گرمایش مرغداری سنتی و پیشرفته

آشنایی با انواع سیستم های گرمایش مرغداری سنتی و پیشرفته

سیستم گرمایشی مرغداری یکی از مقوله های بسیار مهم در بحث پرورش جوجه ها می باشد. که می توان آن را به سه دسته زیر تقسیم کرد:

  • سامانه گرمایشی مرغداری غیر مستقیم
  • سامانه گرمایش مرغداری شعله مستقیم
  • سامانه گرمایشی تابشی در مرغداری
آشنایی با سیستم گرمایشی مرغداری غیر مستقیم:

در سامانه گرمایشی مرغداری غیر مستقیم از هیتر و یا همان کوره های هوای گرم و سیستم های آب گرم استفاده می شوند.  در این نوع از سامانه گرمایشی مرغداری، مبدل گرمایی داغ می‌شود. و هوای گرم را به طور یکنواخت در سالن پخش می کند. از جمله انواع سامانه های گرمایشی غیر مستقیم می توان به جت کابینتی؛ کوره هوا 7 لایه ای، کوره های آب گرم و گرمایش از کف اشاره کرد.
بیشتر بخوانید : خرید هواساز اکونوپک / خرید گرماتاب / خرید کوره هوای گرم/ سیستم گرمایشی سوله / خرید جت هیتر

از رایج ترین انواع سامانه های گرمایشی مرغداری غیر مستقیم می توان به گرمایش هیدرونیک مرغداری اشاره داشت. در این روش از کانال کشی لوله ‌های آب گرم در کف زمین برای گرم کردن محیط مرغداری استفاده می‌ شود. با استفاده از این نوع سیستم گرمایشی مرغداری غیر مستقیم، به علت گرم شدن کف مرغداری، جوجه‌ها بیشترین گرمای تولید شده را دریافت می‌کنند. این روش برای مناطق سردسیر بسیار مناسب است.

آشنایی با سامانه گرمایشی مرغداری مستقیم

آشنایی با سامانه گرمایشی مرغداری مستقیم :

سیستم گرمایشی مرغداری مستقیم یکی از پرطرفدارترین روش هاست. دلیل محبوبیت این روش جابه جایی راحت، سهولت در نصب و امکان پخش گرما به صورت موضعی و یا یکنواخت این روش می باشد که بسیار محبوب شده است. معروفترین گرم کننده ها در این نوع سامانه گرمایشی مرغداری با نام جت هیتر شناخته می ‌شوند. جت هیتر ها با نام های مختلفی مثل بخاری فن دار، بخاری موشکی، هیتر مرغداری در بازار شناخته می شوند.

برای گرمایش سالن های مرغداری، گلخانه و سالن های پرورش قارچ بسیار مطلوب هستند. از جمله هیترهای مناسب برای مرغداری می توان به جت هیتر تک موتوره دودکش دار و بدون دودکش، جت هیتر دو موتوره دودکش دار و بدون دودکش، جت هیتر موشکی گاز سوز، جت هیتر موشکی گازوئیل سوز، جت هیتر موشکی دوگانه سوز و جت هیتر برقی تک فاز و سه فاز اشاره داشت.

بیشتر بخوانید : قیمت کوره هوای گرم / بخاری صنعتی چیست ؟ / سیستم گرمایشی برای استخر / سیستم گرمایشی برای سالن ورزشی / تولید کننده سیستم گرمایشی تابشی / سیستم گرمایشی برای مرغداری / سیستم گرمایش برای گلخانه  / خرید هیتر مرغداری / خرید هواکش مرغداری / کاربرد هواکش مرغداری 

آشنایی با سیستم گرمایشی تابشی در مرغداری :

امروزه رایج‎ترین روش تأمین گرمای پرندگان استفاده از سامانه گرمایشی تابشی در مرغداری است. که این روش جدید خیلی زود طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده است. سیستم گرمایشی تابشی مرغداری همانطور هم که از نامش مشخص است؛ با تابش امواج فروسرخ کار می کند. یعنی گرمای تولید شده برای گرمایش مرغداری از طریق تابش پرتو فروسرخ انجام می شود.

در این سامانه گرمایش مرغداری، تقریبا پنجاه درصد از انرژی گرمای حاصل از یک بخاری تابشی به طور مستقیم به صورت گرمای تابشی به کف محوطه تحویل داده می‌شود. از آنجایی که گرم شدن کف مرغداری بسیار اهمیت دارد این نوع سیستم در بین مرغداران بسیار پرطرفدار شده است. به طور کلی سامانه گرمایشی تابشی در مرغداری برای ایجاد گرمایش مطلوب در یک سالن مرغداری بسیار ایده آل است. با استفاده از این نوع سیستم گرمایشی مرغداری، می‌ توان فضای بزرگ مرغداری را گرم کند.

آخرین سخن درباره انواع مختلف سیستم گرمایشی مرغداری:

مدل های متفاوتی برای گرم نگه داشتن فضای مرغداری وجود دارد. در این مقاله با مدل های مختلف آن آشنا شدید. به یاد داشته باشید که انتخاب بهترین گزینه نیاز به دانش فنی دارد. در صورتی که نمی توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید تنها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. ما همیشه برای شما بهترین و مناسب ترین گزینه را کنار گذاشته ایم. با توجه به بودجه ای که شما برای این کار در نظر گرفته اید مناسب ترین گزینه را به شما معرفی می کنیم.

سهند هواساز :

 

شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.
لازم به ذکر است ارائه نمایندگی و فروش تمامی محصولات این مجموعه در سراسر کشور امکان پذیراست.
برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید تماس حاصل نمایید:
واحد فروش و امور مشتریان:
56543512 _ 56545923 _ 56545904(021)
مدیریت (فاتحی): 09122586618

محصولات و تولیدات

کولر صنعتی / کولر صنعتی قن سانتریفیوژ / کولر صنعتی فن آکسیال /کولر گلخانه / هیتر / کوره هوای گرم / جت هیتر /هیتر تابشی /یونیت هیتر/ خشک کن صنعتی /گرماتاب / هیتر تابشی / هیتر سرامیکی / هیتر برقی / هیتر چتری / هیتر مرغداری / هیتر گلخانه /بخاری صنعتی / فن سانتریفیوژ / هواکش سانتریفیوژ / فن آکسیال / هواکش آکسیال /فن هواساز/هواکش ضد انفجار / فن ضد انفجار / فن بین کانالی/ پلاگ فن/ فن مرغداری / فن گلخانه /هواکش /تبخیر سطحی/ هواکش 140 /هواکش صنعتی / اگزست فن /مه پاش / رطوبت ساز / مه ساز/هواکش مرغداری / هواکش گلخانه / اسکرابر / بگ فیلتر / غبارگیر /بگ فیلتر پرتابل / تصفیه هوا /هواساز / هواساز هایژنیک / هواساز زنت /هواساز سالن قارچ /هواساز ایرواشر /هواساز اکونوپک / هواساز  اتاق تمیز /هواساز آپارتمانی/ فن صنعتی /فیلتراسیون صنعتی/ وت اسکرابر / فیلتر دود / کنترل دما / داکت انتقال هوا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *