بهترین راهنمای خرید کولر صنعتی

مهمترین نکات که در هنگام خرید کولر صنعتی باید بدانید :

اگر شما نیز می خواهید کولر صنعتی خریداری نمایید. ما شما را در راهنمای خرید کولر صنعتی هدایت می کنیم تا بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. داشتن یک سیستم تهویه و خرید کولر صنعتی برای خنک سازی محیط های بزرگی که قصد داریم در آن تولیداتی راه بیاندازیم و یا از آن در روزهای گرم سال استفاده کنیم؛ بسیار ضروری است. مخصوصا در این دورانی که روز به روز گرما شدیدتر می شود. و هر سال نیاز به داشتن یک سیستم خنک کننده بیشتر احساس می شود. اکنون این پست به عنوان راهنمای خرید کولر صنعتی به شما کمک می کند تا هنگام انتخاب و خرید کولر صنعتی بهترین تصمیم خود را بگیرید. پس با هم مطالب مهمی در مورد انواع کولر صنعتی، قیمت آن ها و بهترین مدل آن ها می خوانیم.

کدام نوع کولر صنعتی مناسب تر است؟

یکی از مهم ترین مطالب در زمینه ی راهنمای خرید کولر صنعتی، این است که شما با انواع آن ها آشنا شوید و این تشخیص را بدهید که کدام نوع از کولر صنعتی برای محیط شما مناسب تر است! یا اینکه هزینه ی کدام نوع کولر صنعتی به بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید نزدیک تر است. و یا اینکه کدام نوع کولر صنعتی میزان بازدهی بالاتری برای شما دارد و ایده آل تر است! پس با هم برای پاسخ این سوالات با انواع کولر صنعتی آشنا می شویم. با ما باشید تا پاسخ تمامی سوالات خود را بخوانید.

کدام نوع کولر صنعتی مناسب تر است؟

آشنایی با انواع مدل های کولر صنعتی:

قبل از هر چیز باید با انواع مدل های کولرهای صنعتی بیشتر آشنا شوید. تا بتوانید با توجه به نیاز خو مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. در این قسمت از راهنمای خرید کولر صنعتی به بررسی مدل های متفاوت کولرهای صنعتی می پردازیم.

کولر صنعتی آبی: کولر آبی صنعتی خود دارای دو دسته کولر آبی صنعتی دارای فن سانتریفیوژ و کولر آبی صنعتی دارای فن آکسیال می شود.

کولر صنعتی گازی: این نوع کولر فقط با اسم کولر صنعتی گازی در بازار موجود است و انواع دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید:خرید هواساز / خرید فن سانتریفیوژ / کولر گلخانه / خرید کولر برای دامداری / کولر صنعتی آکسایل

بررسی عملکرد انواع کولر های آبی صنعتی:

در این قسمت شما را با نحوه عملکرد هر یک از کولرهای آبی آشنا می کنیم.

كولرهای صنعتی سانتريفيوژی (گريز از مركز):

 

يكی از مهمترين انواع كولرهاي صنعتي، کولر های سانتریفیوژ هستند. این کولر ها با استفاده از فن های سانتریفیوژی و تسمه و پوشال هایی که در این کولر قرار می گیرند عمل خنک سازی را انجام می دهند. از مزايای این نوع کولر صنعتی می توان به تولید صدای بسيار كم، بهره‌ وری در مصرف انرژی، مقرون ‌به ‌صرفه بودن از لحاظ اقتصادی و … اشاره کرد.

از دیگر انواع کولر های صنعتی آبی، کولر آبی آکسیال است. که این کولر با استفاده از فن های آکسیال که به صورت محوری قرار گرفته شدند. و با استفاده از نفوذ آب در پدهای سلولزی که رو به روی فن ها قرار گرفته اند؛ عمل خنک سازی را ایجاد می کنند. مزیت هایی که این کولر صنعتی نسبت به نوع سانتریفیوژی دارد باعث محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان شده است. از جمله مزیت های آن می توان به ايجاد هوای خنک در فضای باز ، میزان بازدهی بالا در خنک سازی محیط اشاره داشت. دلیل این موضوع هم پد های سلولزی به جای پوشال اشاره داشت. از دیگر مزایای این مدل کولر می توان به سهولت در تعمیر و نگهداری از آن به دلیل طراحی ساده آن و مناسب برای افراد دارای آلرژی فصلی، اشاره داشت.

آشنایی با برخی از كاربرد‌های كولر صنعتی

 

در این قسمت از راهنمای خرید کولر صنعتی به کاربردهای ان ها می پردازیم. با ما باشید تا با کاربرد این مدل کولرها بیشتر آشنا شوید. کولر های صنعتی آبی برای خنک سازی محیط های بزرگ نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. چرا که سرعت خنک کنندگی این کولر ها بسیار بالا است. همچنین این کولر ها به ویژه کولر های آبی آکسیال، رطوبت کافی و مورد نیاز محیط را فراهم می کنند. و از این طریق خشکی هوا را از بین می برند. در واقع به دلیل ایجاد هوای مطبوع، ایجاد رطوبت، ایجاد اکسیژن و … کاربرد زیادی پیدا می کنند. نمونه‌ هايی از محيط‌ هايی كه به كولر صنعتي آبی چه کولر آبی آکسیال و چه سانتر فیوژ جهت تأمين سرمايش نياز دارند به شرح زير است:

  • محیط گلخانه‌ ها
  • انبار های بسیار بزرگ
  • سوله های دامپروری
  • سالن‌ های پرورش قارچ
  • گاوداری ها و مرغداری ها
  • مساجد و هیئت های بزرگ
  • مجتمع های تجاری، تفریحی
  • سالن سینما و همچنین تئاتر
  • سالن ورزشی، و باشگاه‌ های ورزشی
  • تالار‌های پذیرایی و سالن همایش ها
  • كارخانه‌ های صنعتی و مراکز تولیدی بزرگ
  • و هر محیط بزرگ دیگری که قصد استفاده از آن را داشته باشید.

آشنایی با برخی از كاربرد‌های كولر صنعتی


شش نکته مهم که به عنوان راهنمای خرید کولر صنعتی باید به آن‌ها توجه کنید:
  1. برند کارخانه‌ ای که سازنده ‌ی کولرهای صنعتی می باشد.
  2. قیمت کولر صنعتی و همچنین بودجه‌ ای که برای خرید کولر صنعتی در نظر گرفته اید.
  3. نحوه مکانیسم نصب کولر صنعتی و بهترین مکان برای نصب آن را انتخاب کنید. مکان نصب کولر از اهمیت بالایی برخوردار است.
  4. اندازه كولر های صنعتی: به طور مثال در صورتی که كولر انتخابی شما كوچكتر از اندازه مناسب باشد قدرت خنک سازی هوای محيط را نخواهد داشت. که به تبع کولر صنعتی انرژی زیادی مصرف می کند. و همچنین كاهش طول عمر کولر می شود.
  5. دانستن ویژگی ‌های کولر صنعتی آکسیال و سانتریفیوژ: شما باید حداقل اطلاعات جامعی در مورد کولرها داشته باشید. از جمله اطلاع از قدرت موتور، قدرت تخلیه هوا، نوع پد و یا پوشال مورد استفاده شده و … . که بسیار هم اهمیت دارد.
  6. در نظر گرفتن شرايط آب و هوايی محل سکونت: به طور مثال كولرهای صنعتی آبی در مناطق آب و هوايی گرم و خشک گزینه بسیار ايده ‌آلی محسوب می شوند. اما در محيط‌ های مرطوب اين نوع كولرها بازدهی خوبی ندارند. پس برای محیط های گرم و خشک گزینه مناسبی محسوب می شوند.

 سهند هواساز :

 

شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.

محصولات و تولیدات

کولر صنعتی /کولر گلخانه / هیتر / کوره هوای گرم / جت هیتر /هیتر جت / خشک کن صنعتی /گرماتاب / هیتر تابشی / هیتر سرامیکی / هیتر برقی / هیتر چتری / هیتر مرغداری / هیتر گلخانه /بخاری صنعتی / فن سانتریفیوژ / هواکش سانتریفیوژ / فن آکسیال / هواکش آکسیال /فن هواساز/هواکش ضد انفجار / فن ضد انفجار / فن بین کانالی/ پلاگ فن/ فن مرغداری / فن گلخانه /هواکش /
تبخیر سطحی/ هواکش 140 /هواکش صنعتی / اگزست فن /مه پاش / رطوبت ساز / مه ساز/هواکش مرغداری / هواکش گلخانه / اسکرابر / بگ فیلتر / بک فیلتر / غبارگیر /بگ فیلتر پرتابل  / تصفیه هوا /هواساز / هواساز هایژنیک / هواساز زنت /هواساز سالن قارچ /هواساز ایرواشر /هواساز اکونوپک / هواساز اتاق تمیز /هواساز آپارتمانی

 

مشتری گرامی ، می توانید برای خرید کولر صنعتی و مشاهده کاتالوگ ها با ما در اتباط باشید.

دانلود فایل pdf کاتالوگ کولر صنعتی

 

کاتالوگ های محصولات سهند هواساز

 


شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی ، کولر صنعتی دامداری و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.
شما میتوانید برای خرید کولر صنعتی و مشاوره انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی با کارشناسان سهند هواساز در ارتباط باشید.

021-5654-3512
021-5654-5904
021-5654-5923

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *