ویژگی های هواساز استخر

آشنایی با ویژگی های هواساز استخر و خرید

چرا به هواساز استخری نیاز داریم؟

چه زمانی به هواساز استخر نیاز داریم؟ ویژگی های هواساز استخر شامل چه مواردی می شود؟ آیا از هر مدل هواسازی می توانیم برای استخر استفاده کنیم؟ هزینه هواساز استخر چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ و بسیاری سوالات دیگر در مورد هواسازهایی که برای استخر مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که شما نیز می خواهید برای تهویه استخر خود از هواساز استفاده کنید و نمی دانید کدام هواساز را برای کار خود انتخاب کنید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا شما را با برخی از مهمترین ویژگی های هواساز استخر آشنا کنیم. شما در انتهای مقاله می توانید سوالات خود را با ما درمیان گذارید.

هواساز استخر چیست و چه کاربردی دارد؟

هواساز برای استخر ها بسیار ضروری می باشد. این هواساز ها هستند که وظیفه ی تنظیم دما، رطوبت و کار تهویه ی هوای استخر را انجام می دهند. در واقع وجود هواساز برای هر استخری ضروری می باشد. در واقع به طور کلی می توان گفت سیستم های هواساز استخر باید بتوانند شرایط رطوبت و دمای استخر را کنترل کنند.

در زمان خرید هواساز استخر علاوه بر توجه به ویژگی های هواساز استخر باید به میزان تعداد شنا گران استخر نیز دقت داشته باشید. با توجه به رفت و آمد و تعداد افراد حاضر باید هواساز مناسب تری را انتخاب و خریداری نمایید. لازم به ذکر است که وجود این دستگاه برای سلامت جسمانی شناگران ضرورت دارد.

هواساز استخر چیست و چه کاربردی دارد؟

انتخاب هواساز مناسب برای استخرهای سر پوشیده

وجود دستگاه های هواساز مناسب برای استخرهای سرپوشیده امری ضروری می باشد. زیرا این هواساز است که وظیفه ی تنظیم دما و رطوبت استخر شما را بر عهده دارد. حضور هواساز را می توانید در سرمای زمستان و گرمای تابستان احساس کنید. هواسازها برای تنظیم دمای استخر امری ضروری هستند.

وجود هواساز برای تنظیم دمای محیط استخر بسیار ضروری می باشد. در هنگام انتخاب نوع هواساز حتما باید دقت داشته باشید که نوع هواسازی که انتخاب می کنید باید با تعداد افراد حاضر در استخر و متراژ استخر رابطه مستقیم دارد. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید به ویژگی های هواساز استخر دقت بیشتری داشته باشید.

آشنایی با برخی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده ی هواسازهای استخر:

هواسازها با توجه به نوع و مدل و برند ای که دارند دارای عکس های مختلفی هستند اما به طور کلی برخی از اجزای تشکیل دهنده هواساز ها با هم دیگه مشترک هستند. در این قسمت از مقاله شما را با برخی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده هوا ساز آشنا می کنیم با ما باشید تا با اجزای هواساز بیشتر آشنا شوید و این امر در انتخاب شما برای انتخاب هواساز تاثیر گذار خواهد بود.

کویل گرمایش، کویل سرمایش، و الکتروموتور ها، فیلترهای آلومینیومی و فن این موارد مهم ترین اجزای یک هواساز برای استخر می باشند. در واقع بدون وجود این اجزا و بدون وجود این قطعات هواساز استخر قادر به کار کردن نمی باشد. در ادامه شما را با ویژگی هنای هواساز استخر بیشتر آشنا می کنیم.

آشنایی با برخی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده ی هواسازهای استخر

آشنایی با ویژگی های هواساز استخر که باید بدانید:

پیش از هرگونه اقدام جهت انتخاب و یا خرید هواساز استخری باید به ویژگی‌های آن دقت داشته باشید. ویژگی‌های هواساز استخر با توجه به نیاز شما دسته بندی می شود. یعنی شما باید با توجه به نیاز خود و بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی‌های هواساز استخری می پردازیم. تا شما بتوانید انتخابی بهتر و بهینه تر داشته باشید.
پمپ تصفیه آب استخر

در هنگام خرید هواساز استخری پیش از هر چیز جنس بدنه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بهترین و مناسب ترین جنس بدنه از استنلس استیل می باشد. اما جنس استیل گران قیمت می باشد. بنابراین در قیمت نهایی هواساز شما تاثیرگذار خواهد بود.

گزینه بعدی که باید در هنگام خرید خرید هواساز دقت داشته باشید جنس لوله ها می باشد. جنس لوله ها بهتر است مسی باشد. زیرا جنس مس دیرتر خراب می ‌شود. و در مقابل آب از خود واکنش کمتری نشان می‌دهد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنم که کویل ها از جنس لوله مسی باشد.

سومین گزینه که از اهمیت زیادی نیز برخوردار می باشد وجود فیلترهای قابل شستشو می باشد. بهتر است از فیلترهای یکبار مصرف و یا فیلترهایی که قابل شستشو باشند استفاده نمایید. زیرا فیلترها هوای نامطلوب و گرد و غبار را به خود جذب می کنند. فیلترهای کثیف مانع از ورود هوای تازه به درون استخر می‌ شوند. تعویض به موقع فیلترها جهت بهبود کارایی هواساز تاثیر زیادی می گذارد. بنابراین پیش از اینکه فیلترها به حد کافی خراب نشوند آنها را تعویض و یا شست و شوی آن ها را انجام دهید.

چهارمین نکته از ویژگی هواساز استخر داشتن فن مناسب می باشد. فن های زیادی جهت هواساز استخر مورد استفاده قرار می گیرند. اما می توان گفت بهترین فن موجود فن سانتریفیوژ می باشد. این فن یکی از بهترین برندهای فن موجود جهت هواسازی استخر می باشد. شما می توانید از فن سانتریفیوژ جهت هواساز استخری خود استفاده نمایید.

قابلیت نصب فیلترهای مختلف نیز از دیگر ویژگی ‌های هواساز مناسب جهت استفاده در استخر می باشد. استخر های سرپوشیده باید حتماً دارای هواساز مناسب باشند. و اینکه شما بتوانید فیلترهای مختلفی را بر روی آن نصب کنید از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار می ‌باشد. پس در هنگام خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید.
سیستم گرمایش استخر 

از جمله ویژگی ‌های یک هواساز استخری مناسب می ‌توان به وجود کابینت های کاملا عایق بندی شده اشاره داشت. و زمانی که شما هواسازی را انتخاب می کنید که دارای کابینت کاملا عایق بندی شده باشد شما می توانید با خیال آسوده تری از هواساز استفاده نمایید. زیرا در محیطی که آب فراوان وجود دارد بهتر است کلیه اجزای تشکیل دهنده هوا ساز در یک محفظه عایق بندی شده قرار داشته باشند. تا از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری شود. بنابراین کابینت هایی که کاملا عایق بندی شده باشند جهت هواساز استخر ضرورت دارد.

لازم به ذکر است که تمامی سنسور ها و کنترلر ها هواساز استخری باید در محفظه دستگاه قرار داشته باشند. زیرا در غیر این صورت امکان خرابی و مورد آسیب واقع شدن آنها به مراتب بیشتر می شود. بنابراین در صورتی که شما از یک هواساز مناسب استفاده می کنید باید سنسورها و کنترلرهای شما دارای محفظه مناسب باشند.

آشنایی با ویژگی های هواساز استخر که باید بدانید

آخرین سخن درباره ویژگی های هواساز استخر که باید بدانید:

تا به اینجای مقاله شما را با هواسازهای استخری آشنا کردیم. همچنین شما را با مهمترین ویژگی‌های هواسازها آشنا کردیم. تا شما بتوانید بهترین و مناسب ترین هواساز را برای خود تهیه نمایید. اما این موارد برای انتخاب و خرید نهایی کافی نیست.

لازم به ذکر است که هواساز های زیادی وجود دارند که بر اساس متراژ استخر شما وظیفه هوا سازی و تهویه هوای استخر را بر عهده دارند. و شما می توانید با توجه به متراژ استخر خود مناسب ترین و بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. به طور مثال برخی از هواسازها هستند که می ‌توانند تا ۳۲ هزار متر مکعب را پوشش دهند و تهویه هوای آن محیط را به راحتی و با بهترین شکل ممکن انجام دهند. که شما می توانید از این هواسازها در مجموعه های تفریحی بسیار بزرگ استفاده کنید. با وجود اینکه شما می توانید از چنین هواسازی در محیط های کوچک نیز بهره مند شوید اما اصلا صرفه اقتصادی ندارد.

بنابراین در هنگام انتخاب هواساز مناسب علاوه بر توجه به ویژگی های هواساز استخری به سایز و محیط نیز دقت داشته باشید. تا بتوانید از خرید نهایی خود رضایت کامل داشته باشید. ما در این مقاله تمام تلاش خود را داشتیم تا بتوانیم به تمام سوالات شما پاسخ دهیم. اما در صورتی که سوالی در ذهن خود دارید که ما پاسخگوی آن نبودیم. می توانید با ما در بخش کامنت های این مقاله به اشتراک بگذارید. تا ما پاسخ سوالات شما را مطرح کنیم.

اما در صورتی که عجله ای برای رسیدن به پاسخ سوالات خود دارید. و یا نیاز به مشاوره خرید دارید. می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. ما همیشه در پی آن هستیم که بهترین و مناسب ترین گزینه را به شما معرفی کنیم.

 سهند هواساز :

شرکت سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.

تولید انواع دستگاه هواساز هایژنیک،هواساز اکونوپک، هواساز زنت ، هواساز ایرواشر،هواساز سالن قارچ ،رطوبت ساز ، فن صنعتی، فیلتراسیون صنعتی ، بگ فیلتر و غیارگیر سیکلون ، انواع فن تونلی ، فن بین کانالی ، اگزاست فن، هواکش، فن سانتریفیوژ ، فن آکسیال، فن هواساز ، دود سوز ، هواکش ۱۴۰، فن و هواکش مرغداری، فن هواکش سیرکوله گلخانه، گرماتاب، جت هیتر موشکی، هیتر صنعتی،انواع هیتر سفارشی (کوره هوای گرم و بخاری کارگاهی و هیتر سالن قارچ و هیتر مرغداری و هیتر گلخانه و…)، یونیت هیتر،هیتر برقی ، هیتر سرامیکی ، هیتر تابشی ، دیگ آبگرم، دیگ بخار و انواع کولر صنعتی، خشک کن صنعتی ، چیلر و… خدمات بالانس فن پروانه .
لازم به ذکر است ارائه نمایندگی و فروش تمامی محصولات سهند هواساز در سراسر کشور امکان پذیراست.
برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید هیتر سالن قارچ تماس حاصل نمایید:
واحد فروش و امور مشتریان:
۵۶۵۴۳۵۱۲ _ ۵۶۵۴۵۹۲۳ _ ۵۶۵۴۵۹۰۴(۰۲۱)
مدیریت (فاتحی): ۰۹۱۲۲۵۸۶۶۱۸

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *