خرید مناسبترین سیستم تهویه هوای استخر

همه چیز در مورد تهویه مطبوع استخر ها

تهویه مطبوع استخر ها

نصب تهویه مطبوع استخر ها، مسئله ی بسیاری مهمی است که جهت آسایش افراد و گردش هوا و ایجاد هوایی مطلوب باید برای استخر های سرپوشیده انجام شود. علاوه بر این ها، به دلیل وجود رطوبت بالا در استخر، سونا و جکوزی، وجود یک دستگاهی که میزان رطوبت محیط را کنترل کند بسیار ضروری می باشد. از این رو قصد داریم شما را با انواع سیستم های تهویه مطبوع استخر ها آشنا کنیم و ویژگی های آن ها را با هم بررسی کنیم؛ تا در نهایت جهت خرید مناسب‌ ترین دستگاه تهویه هوا استخر، تصمیم درستی گرفته شود.

علت ضرورت نصب تهویه مطبوع استخر ها در چیست؟

جهت ایجاد آسایش و حفظ سلامت شناگران، لازم است که استخر از شرایط دمایی و رطوبتی ایده آلی برخوردار شده باشد. به طور کلی 4 مسئله برای ایجاد شرایط آب و هوایی در استخر بسیار اهمیت دارد. این 4 مسئله شامل رطوبت نسبی محیط، دمای هوای محیط، دمای آب استخر و كیفیت هوای استخر می باشد.

از میان این مسائل ذكر شده رطوبت نسبی هوای استخر سرپوشیده بیشترین اهمیت را دارد. چرا كه اگر رطوبت نسبی هوا بیش از حد مجاز باشد و بالا شد نه تنها شرایط آسایش و رفاه شناگران را به می‌ زند؛ بلکه قطع به یقین در دراز مدت سلامت شناگران را به خط می‌ اندازد. علاوه بر این ها، رطوبت بالا به تجهیزات و سازه های استخر نیز صدمه خواهد زد. و حتی موجب ایجاد باکتری و قارچ و حتی توزیع بوی نامطبوع در استخر می‌ شود.

از سویی رطوبت کم در استخر ها سرپوشیده، به دلیل تبخیر سریع آب از روی پوست انسان، قطعا باعث می‌ شود که زمانی که شناگران از استخر بیرون آیند؛ احساس سرما کنند. به همین دلیل باید محدوده رطوبت نسبی هوا 50 درصد الی 60 درصد باشد و سیستم های تهویه هوا را بر روی این میزان رطوبت دهی تنظیم نمود. بنابراین با توجه به این نکات می‌ توان گفت تهویه مطبوع استخر های سرپوشیده، باید در راستای رفع نیاز های زیر نصب شود:

  • کنترل دمای محیط سالن استخر
  • کنترل میزان تبخیر و تقطیر آب استخر
  • کنترل میزان رطوبت موجود در هوای استخر
  • مهیا کردن شرایط مطلوب و مطبوع برای شناگران
  • بالا بردن کیفیت هوای سالن استخر
  • حذف بوهای نامطبوع از سالن استخر

اکنون در صورتی که به دنبال بهترین سیستم تهویه مطبوع استخر می‌ گردید؛ ما به شما محصولات شرکت سهند هواساز را پیشنهاد می‌ دهیم. تمامی سیستم های تهویه هوا استخر توسط مهندسین و تکنسین های برجسته سطح کشور طراحی و ساخته شده است و خوشبختانه توانسته رضایت کارفرمایان و مشتریان عزیز را جلب کند.

 

سیستم تهویه مطبوع استخرها

 

تنظیم شرایط دمایی استخرها

استخرها از نظر نوع کاربری به دسته های: آموزشی، درمانی، هتلی، تفریحی و جکوزی تقسیم می شوند. نکته ای که باید برای آن ها در نظر بگیرید این است که شرایط دمایی تک تک استخر ها با هم کمی تفاوت دارد. به طور مثال شرایط دمایی استخر های تفریحی با شرایط دمایی استخر های آموزشی متفاوت می باشد. و یا در مثال شفاف تر، شرایط دمای استخرهایی درمانی باید بیشتر از 30 درجه سانتی گراد باشد؛ در صورتی که در استخر های تفریحی باید 2 درجه سانتی گراد کمتر باشد. به هر حال تغییر شرایط دمایی استخر ها فقط از پس سیستم‌ های تهویه مطبوع بر می آید و اینجاست که اهمیت نصب آن ها بسیار ضروری تر می‌ شود.

مناسب ترین تهویه مطبوع استخر:

کلیه سیستم های تهویه مطبوع استخر های سرپوشیده، که از سوی شرکت سهند هواساز عرضه می‌ شود. تجهیزات مکانیکی با قدرت بالایی هستند که قادر به برآورده ساختن نیاز های استخر می‌ باشد. به طور کلی تمامی سیستم‌ های تهویه هوای مطبوع، بر اساس استانداردهای روز اروپا توسط تکنسین های مجرب طراحی و تولید شده اند.

به طوری که نصب هر یک از سیستم‌ های تهویه مطبوع استخر کیفیت هوای داخل استخر سرپوشیده را تضمین خواهد کرد. اما انتخاب مناسب‌ترین سیستم تهویه مطبوع استخر، به فاکتور‌هایی از جمله مساحت محوطه استخر، ظرفیت سیستم، بار نهان استخر، نرخ تبخیر آب، شرایط آب و هوایی منطقه شما بستگی دارد. حال در ادامه به سراغ چند نمونه از پرفروش ترین سیستم های تهویه مطبوع استخر ها می‌ رویم.

 تهویه مطبوع استخرها

 

انواع تهویه مطبوع استخر ها:

تمامی سیستم های هواساز استخر، اعم از چیلر تراکمی، ایرواشر، بویلر، روفتاپ پکیج، اگزاست فن، فن کویل شامل اجزای کویل گرمایشی، کویل سرمایشی، الکتروموتور، فیلترهای آلومینیومی، فن و کانال می باشند و قادر به کنترل رطوبت، افزایش و کاهش دما استخر می باشند. با خرید و نصب هر یک از سیستم های تهویه مطبوع استخر، می توان فضا را در شرایط کاملا ایده آل و استانداردی قرار داد.

ویژگی های کلیه سیستم های تهویه هوا استخر

  • بدنه سیستم تهویه مطبوع از استنلس استیل می باشد.
  • کویل های سرمایش و گرمایش از جنس لوله مسی است.
  • فیلترهای تعبیه شده در تهویه مطبوع قابل شستشو می‌ باشد.
  • فن به کار رفته در هواساز، از نوع سانتریفیوژ می باشد.
  • بر روی تمامی سیستم های تهویه، می توان چندین فیلتر را نصب کرد .
  • الکتروموتور سیستم های تهویه مطبوع استخر از بهترین برندهای دنیا است.
  • کلیه سیستم های تهویه هوای استخر، مجهز به سنسورها و کنترلرها می‌ باشد.
  • بدنه ی آنها با استفاده از پوشش های خاصی عایق شده است.

خرید مناسبترین سیستم تهویه هوای استخر

خرید مناسب ترین سیستم تهویه هوای استخر

سیستم هایی که برای تهویه هوای استخر خود از هر شرکتی خریداری می‌ کنید. باید دارای ویژگی های ذکر شده و مجهز به امکانات پیشرفته ای باشد. کلیه سیستم های تهویه مطبوع استخر باید بتوانند دما و رطوبت را به نحوی تنظیم کند. که شرایط اب و هوایی استانداردی در فضای استخر ایجاد شود. علاوه بر این ها باید آلاینده ها را از محیط خارج کرده و شرایط تنفسی و فعالیت شناگران را به بهترین شکل ممکن فراهم کنند.

حال در صورتی که قصد خرید یکی از انواع سیستم های تهویه مطبوع از جمله سیستم هواساز، چیلر تراکمی، اگزاست فن، ایرواشر و … را دارید. و برای انتخاب مناسب به کمک یک کارشناس نیاز دارید. می توانید با سهند هواساز تماس حاصل فرمایید. و از تکنسین های مجرب ما مشاوره دریافت کنید. علاوه بر این می توانید به طور شفاف از قیمت هر یک از سیستم های تهویه هوای مطبوع استخر ها مطلع شوید.

 سهند هواساز :

 

شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.

محصولات و تولیدات

کولر صنعتی / کولر صنعتی قن سانتریفیوژ / کولر صنعتی فن آکسیال /کولر گلخانه / هیتر / کوره هوای گرم / جت هیتر /هیتر تابشی /یونیت هیتر/ خشک کن صنعتی /گرماتاب / هیتر تابشی / هیتر سرامیکی / هیتر برقی / هیتر چتری / هیتر مرغداری / هیتر گلخانه /بخاری صنعتی / فن سانتریفیوژ / هواکش سانتریفیوژ / فن آکسیال / هواکش آکسیال /فن هواساز/هواکش ضد انفجار / فن ضد انفجار / فن بین کانالی/ پلاگ فن/ فن مرغداری / فن گلخانه /هواکش /تبخیر سطحی/ هواکش 140 /هواکش صنعتی / اگزست فن /مه پاش / رطوبت ساز / مه ساز/هواکش مرغداری / هواکش گلخانه / اسکرابر / بگ فیلتر / غبارگیر /بگ فیلتر پرتابل / تصفیه هوا /هواساز / هواساز هایژنیک / هواساز زنت /هواساز سالن قارچ /هواساز ایرواشر /هواساز اکونوپک / هواساز  اتاق تمیز /هواساز آپارتمانی/ فن صنعتی /فیلتراسیون صنعتی/ وت اسکرابر / فیلتر دود / کنترل دما / داکت انتقال هوا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *