کانال اسپیرال

همه چیز در مورد کانال اسپیرال

یکی از به روز ترین سیستم های انتقال هوا، کانال اسپیرال می باشد. این کانال که جز مقرون به صرفه ترین کانال های فلزی محسوب می‌ شود؛ بسیار پرکاربرد است. جالب است بدانید که نام اسپیرال آن، از کلمه انگلیسی spiral به معنای جسمی مارپیچی و دورانی برگرفته شده است. از آنجایی که کانال اسپیرال جز یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی در سیستم تهویه هوا مطبوع است؛ از همین رو، لازم دانستیم محتوایی در باب آن به طور جامع تولید کنیم؛ تا علاوه بر بررسی مزایا، مشخصات و ویژگی های این کانال، به سراغ نحوه خرید و قیمت آن در شرکت سهند هواساز برویم. پس همراه ما باشید.

کانال اسپیرال چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین فرایند نصب سیستم های تهویه هوا آن هم از نوع داکت، روند کانال کشی است. در کانال کشی مسئله ای که بسیار اهمیت دارد؛ نوع کانال است. از آنجایی که این کانال جز یکی از بهترین کانال ها محسوب می‌ شود؛ از این رو مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. این کانال، علاوه بر اینکه از ظاهر مناسبی برخوردار شده است؛ از بین تمامی کانال های فلزی، باکیفیت تر است که به تبع مزیت های بیشتری را به همراه دارد.

در حال حاضر شرکت سهند هواساز، این افتخار را دارد که انواع کانال اسپیرال را در بالاترین سطح کیفیت تولید و با قیمتی مناسب، خدمت شما عرضه کند. به جرات می‌ توان گفت که این کانال ها طبق آخرین تکنولوژی های دنیا طراحی و در جنس های مرغوبی ساخته شده اند و از نظر کیفیت و دوام حرف اول را می‌ زنند.

اگر می خواهید با کولر صنعتی , قیمت کولر صنعتی , مشخصات کولر صنعتی و انواع آن (کولر صنعتی آکسیال , کولر صنعتی سانتریفیوژ , کولر صنعتی ایرواش پد کولینگ , کولر صنعتی ماینینگ)اشنا شده و یا قصد خرید کولر صنعتی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه ها به مطالعه بیشتر درباره این موارد پرداخته و یا جهت دریافت مشاوره رایگان در بخش تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

کانال اسپیرال

انواع کانال اسپیرال را بیشتر بشناسید

 کانال اسپیرال در سه نوع؛ آلومینیومی، گالوانیزه، مس و استیل ساخته می‌ شوند؛ که از بین این ها گالوانیزه از فروش بالایی برخوردار شده است. اندازه قطر این کانال ها 100 تا 2500 میلیمتر و اندازه طول های 0.5 تا 6 متر و اندازه ضخامت ورق های این مدل کانال، ۰/۶ ، ۰/۸ ، ۱ ، ۱/۲۵ است. علاوه بر این ها، جهت زیبایی هرچه بیشتر کانال های اسپیرال و هماهنگی رنگ آن ‌ها با رنگ محیط داخلی ساختمان، از می‌ توان آن ها را با استفاده از کوره رنگ در تنوع بالایی از رنگ ها تولید کرد.

در حال حاضر از سوی شرکت سهند هواساز قابل تولید و عرضه است. از آنجایی که این کانال از جنس، اندازه و رنگ های متنوعی تولید می‌ شود؛ از این رو باید در هنگام خرید این کانال باید مناسب ترین نوع کانال اسپیرال را انتخاب نمود. اکنون در صورتی که قصد خرید این کانال را دارید و در مورد انتخاب مناسب ترین کانال اسپیرال، نیاز به کمک یک کارشناس دارید؛ می‌ توانید روی تکنسین های سهند هواساز حساب کنید.

مزایای استفاده از کانال اسپیرال را بشناسید
  • نصب کانال ها بسیار آسان است.
  • این کانال، به ساپورت و فلنج نیاز کمتری دارند.
  • عایق کاری این کانال به راحتی انجام می‌ شود.
  • با این کانال، هوا به طور یکنواخت در محیط پخش می‌ شوند.
  • این کانال گالوانیزه، دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد.
  • کانال کشی با این نوع کانال ها، در سرعت بالایی انجام می‌ شود.
  • این کانال، نسبت به دیگر کانال ها دارای عمر مفید طولانی تری می باشد.
  • به دلیل ساختار گرد کانال اسپیرال، از این محصول هیچ صدایی ایجاد نمی‌ شود.
  • این کانال نسبت به دلیل ساختار گردی که دارند، انرژی کمتری را اتلاف می‌ کنند.
  • این کانال گالوانیزه دارای مقاومت بالایی در برابر بازه دمای 30- تا 250+ درجه سانتی‌‌گراد می‌ باشند.
  • این کانال، نسبت به دیگر کانال ها، من جمله کانال های گوشه دار، با افت فشار کمتری همراه می باشد.
  • این کانال نسبت به دیگر کانال ها ظاهر نمای زیبا و مدرنی دارند و برای محیط هایی که جنبه زیبایی آن ها اهمیت زیادی دارد، بسیار مناسب می باشد.
  • به دلیل جنس ورق به کار برده شده در کانال اسپیرال، این محصول در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی مقاوم است و می‌ توان حتی از آن در فضای باز استفاده کرد.

 

کانال اسپیرال

کاربرد کانال های اسپیرال چیست؟

همانطور که گفته شد، کانال های اسپیرال در جنس های آلومینیوم، گالوانیزه، استیل و مس تولید می شوند؛ که بهتر است؛ متناسب با محیط، مناسبترین آن ها را خریداری نمود. به طور مثال از کانال های اسپیرال با ورق آلومینیوم بیشتر برای مناطق مرطوب مورد استفاده قرار می‌ گیرد و یا کانال اسپیرال از جنس استیل، مناسب محیط های بهداشتی هستند. ولی از کانال های اسپیرال گالوانیزه، به دلیل بالا بودن سطح مقاومت و ویژگی های بارز دیگر، در تمامی مکان ها چه خشک، چه مرطوب، چه خانگی و چه صنعتی استفاده می‌ شود. در ادامه به رایج ترین مکان هایی که از کانال اسپیرال گالوانیزه می‌ گردد؛ اشاره شده است. ناز بین جاهایی که می‌ توان از این نوع کانال ‌ها استفاده کرد می‌‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رستوران ها و کافی شاپ ها
  • باشگاه ‌ها و استادیوم‌ ها
  • ساختمان ‌های مسکونی
  • کارخانه ‌ها و کارگاه ها
  • فرودگاه ‌ها، ترمینال ها
  • سرویس ‌های بهداشتی عمومی
  • مراکز دولتی، ادارات و سازمان ها
  • آشپزخانه ‌ها، سوله ها و سالن ها صنعتی
  • بیمارستان ‌ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشتی
  • و…
استفاده از کانال اسپیرال گالوانیزه به صورت اکسپوز

یکی از مهم ترین مزیت های کانال گالوانیزه این است که ظاهر محیط را دچار اختلال نمی‌ کند؛ حتی با نصب صحیح و انتخاب مناسبن مدل آن ها برای فضای باز، همچون، کافی شاپ ها، باغ رستوران ها و … می‌ تواند نما را جالب کند. پس در صورتی که برای محیط باز خود به دنبال یک کانال فلزی مناسب و باکیفیت می‌ گردید؛ قطعا کانال گالوانیزه بهترین گزینه خواهد بود.

کانال اسپیرال

قیمت کانال اسپیرال چقدر است؟

قیمت این کانال مانند دیگر سازه های فلزی، به چندین عامل مهم بستگی دارد. یکی از مهم ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت کانال اسپیرال، جنس ورق آن است. ورق گالوانیزه، از سایر ورق های مسی، ورق های استیل و آلومینیومی مقرون به صرفه تر است. عامل بعدی تاثیرگذار بر قیمت این کانال، ابعاد و ضخامت ورق است. قطعا هر چه طول، قطر و ضخامت ورق مورد نظر بزرگ‌ تر و بیشتر باشد به تبع قیمت آن هم بالاتر می‌ روند. نحوه اتصال کانال ها به یکدیگر هم از دیگر عوامل مهم قیمت کانال کشی با اسپیرال می باشد.

سهند هواساز :

 

شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.
لازم به ذکر است ارائه نمایندگی و فروش تمامی محصولات این مجموعه در سراسر کشور امکان پذیراست.
برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید تماس حاصل نمایید:
واحد فروش و امور مشتریان:
56543512 _ 56545923 _ 56545904(021)
مدیریت (فاتحی): 09122586618

محصولات و تولیدات

کولر صنعتی / کولر صنعتی قن سانتریفیوژ / کولر صنعتی فن آکسیال /کولر گلخانه / هیتر / کوره هوای گرم / جت هیتر /هیتر تابشی /یونیت هیتر/ خشک کن صنعتی /گرماتاب / هیتر تابشی / هیتر سرامیکی / هیتر برقی / هیتر چتری / هیتر مرغداری / هیتر گلخانه /بخاری صنعتی / فن سانتریفیوژ / هواکش سانتریفیوژ / فن آکسیال / هواکش آکسیال /فن هواساز/هواکش ضد انفجار / فن ضد انفجار / فن بین کانالی/ پلاگ فن/ فن مرغداری / فن گلخانه /هواکش /تبخیر سطحی/ هواکش 140 /هواکش صنعتی / اگزست فن /مه پاش / رطوبت ساز / مه ساز/هواکش مرغداری / هواکش گلخانه / اسکرابر / بگ فیلتر / غبارگیر /بگ فیلتر پرتابل / تصفیه هوا /هواساز / هواساز هایژنیک / هواساز زنت /هواساز سالن قارچ /هواساز ایرواشر /هواساز اکونوپک / هواساز  اتاق تمیز /هواساز آپارتمانی/ فن صنعتی /فیلتراسیون صنعتی/ وت اسکرابر / فیلتر دود / کنترل دما / داکت انتقال هوا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *