خرید داکت اسپلیت

خرید داکت اسپلیت

خرید داکت اسپلیت

داکت اسپلیت، یک نوع کولر گازی است که بر اساس سیستم تبرید سرمایش و گرمایش مطلوبی را برای محیط های مسکونی، تجاری، اداری و … ایجاد می‌ کند. از آنجایی که از داکت اسپلیت‌ ها، هم در روزهای گرم و هم سرد سال می‌ توان استفاده کرد؛ از این رو سالانه خیلی از افراد قصد خرید آن را پیدا می‌ کنند. اما چیزی که بسیار مهم است این است که جهت خرید داکت اسپلیت باید به چه فاکتور و نکاتی توجه کرد؟ و یا چه نوع داکت اسپلیتی برای محیط مورد نظر مناسب تر است؟ اکنون سهند هواساز، یکی از بهترین شرکت‌ های ساخت تجهیزات تهویه هوا، همراه شماست؛ تا شما را بابت خرید داکت اسپلیت راهنمایی کند.

 

خرید داکت اسپلیت

 

داکت اسپلیت چیست و از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

قبل از اینکه وارد بحث خرید داکت اسپلیت شویم؛ لازم است شما را با مشخصات فنی و نحوه عملکرد سیستم تهویه داکت اسپلیت آشنا کنیم. این دستگاه پرطرفدار که بر اساس سیستم تبرید کار می‌ کند؛ دارای کندانسور، کمپرسور، کانال، فن و یک کویل جهت ایجاد گرمایش می‌ باشد. اما به طور کلی، می‌ توان سیستم داکت اسپلیت را به دو بخش اصلی یعنی یونیت داخلی و یونیت خارجی تقسیم کرد.

بخش یونیت داخلی داکت اسپلیت: بخش یونیت داخلی آن در داخل ساختمان معمولا زیر سقف نصب می‌ کنند. این قطعه که بیشتر با عنوان اپراتور یا هواساز معروف است، وظیفه انتقال هوای خنک و گرم به محیط می‌ شود.

بخش یونیت خارجی داکت اسپلیت: بخش یونیت خارجی داکت اسپلیت، در بیرون از ساختمان، در فضای باز قرار می‌ گیرد و به یونیت داخلی توسط یک جفت لوله مسی وصل می‌ شود‌. به این یونیت؛ معمولا کندانسینگ گفته می‌ شود؛ چرا که قطعاتی از جمله: کویل کندانسور، فن کندانسور و کمپرسور در این یونیت تعبیه شده است.

اجزای داکت اسپلیت

 

مزایای خرید داکت اسپلیت

  • داکت اسپلیت به راحتی به صورت توکار در زیر سقف کاذب نصب می‌ شود.
  • داکت اسپلیت‌ ها نسبت به اسپلیت ها زیباتر می باشند.
  • از آنجایی که لوله کشی، کانال کشی آن به صورت مخفی انجام می‌ شود؛ زیبایی فضای داخلی دچار مختل نمی‌ شود.
  • داکت اسپلیت‌ ها دارای با ظرفیت های مختلفی تولید می‌ شوند.
  • با خرید داکت اسپلیت با ظرفیت بالا می‌ توان از آن برای محیط های بزرگ استفاده کرد.
  • با خرید داکت اسپلیت اینورتر مصرف برق را کاهش می‌ دهند.
  • عمل تهویه هوا به طور سراسری در تمام فضا انجام می‌ دهند.
  • نسبت به کولرهای گازی معمولی به لوله کشی کمتری نیاز دارند.
  • داکت اسپلیت نسبت به دیگر کولر های گازی طول عمر بالاتری دارد.
  • با تعبیه یک فیلتر مناسب در مقابل دریچه مکش، می توان علاوه بر تهویه هوا، محیط را تصفیه کرد.

 

خرید داکت اسپلیت، بر اساس برند

در زمینه تولید داکت اسپلیت، برندهای مختلفی فعالیت دارند که هر کدام از آن دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. گستردگی مدل‌های محصولات این برندها، معمولا باعث سردرگمی مشتریان برای خرید مناسبترین داکت اسپلیت شده است. علاوه بر این ها با وجود یکی بودن نحوه عملکرد و مکانیزم تمامی داکت اسپلیت‌ ها، باید بگوییم که کیفیت و بازدهی همه برندها و مدل‌ها در یک سطح نیست. بنابراین توصیه می‌ کنیم که هنگام خرید داکت اسپلیت، خیلی با دقت به ویژگی ها و مشخصات فنی آن توجه کنید و از فروشنده بخواهید اطلاعات کاملی از برندهای مختلف داکت اسپلیت ها به شما بدهند. در حال حاضر داکت اسپلیت در برندهای گرین، سامسونگ، ال جی، میدیا، هایسنس، میتسوبیشی، آکس، گودمن و گری نیز به عنوان برندهای پرفروشی هستند.

 

هنگام خرید داکت اسپلیت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

تا اینجا با مزایا، مکانیزم و پرفروش ترین برندهای داکت اسپلیت آشنا شدید؛ حال اگر قصد خرید داکت اسپلیت را دارید؛ باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

ظرفیت داکت اسپلیت:

هنگام خرید داکت اسپلیت شما باید به چه پارامتر بسیار مهم توجه کنید. اولین فاکتور، ظرفیت داکت اسپلیت است. به طور معمول این دستگاه ها در ظرفیت های 18000 تا 60000 btu بر ساعت تولید و ارائه می‌ شود. برای انتخاب و خرید داکت اسپلیت با ظرفیت مناسب، باید به آب و هوای منطقه، شرایط جغرافیایی، موقعیت ساختمان، آفتاب گیر بودن ساختمان، بار نهان محیط و متراژ محیط توجه کنید. به طور مثال برای یک فضای 35 متری، یک داکت اسپلیت با ظرفیت 18000 BTU ، محیط 45متری، 24000 BTU، محیط 65 متری 36000 BTU نیاز است.

برای تعیین ظرفیت مناسب برای داکت اسپلیت پیشنهاد می‌ کنیم از فروشنده کمک بگیرید. البته اگر از شرکت سهند هواساز اقدام به خرید داکت اسپلیت نمایید؛ خود کارشناسان ما تمامی فاکتورهای تاثیرگذار را در نظر می‌ گیرند و ظرفیت مناسبی برای داکت اسپلیت شما تعیین می‌ کنند.

 

خرید داکت اسپلیت

 

میزان حجم دهی داکت اسپلیت:

یکی از نکات که باید هنگام خرید داکت اسپلیت به آن توجه کنید؛ میزان حجم هوادهی آن ها است. به طور معمول به ازای هر تن ظرفیت این دستگاه، CFM 400 حجم هوادهی مناسب می باشد. اگر حجم هوادهی از این میزان کمتر و یا بیشتر باشد، به تبع داکت اسپلیت شما شروع به ایجاد سرو صدا می‌ کند. هر چه حجم هوادهی بیشتر باشد، قطعا صدای زیادی از داکت اسپلیت ایجاد می‌ شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصول:

یکی از مهم ترین فاکتورها هنگام خرید داکت اسپلیت؛ گارانتی و خدمات پس از فروش است. این پارامتر آنقدر اهمیت دارد که اگر شرکتی محصولش را دارای گارانتی و ضمانت نکرده است، باید صد در صد قید خرید داکت اسپلیت از آن شرکت را بزنید. در نظر داشته باشید که تمامی دستگاه های برند و اورجینال دارای گارانتی یک الی 5 ساله هستند. که داکت اسپلیت ها از این قاعده مستثنی نیستند. شایان ذکر است که شرکت سهند هواساز به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید تجهیزات تهویه هوا، تمامی دستگاه هاش را دارای ضمانت کرده و به خریداران عزیز، خدمات پس از فروش ارائه خواهد داد.

 قیمت داکت اسپلیت چقدر است؟

قیمت داکت اسپلیت به ظرفیت، میزان حجم دهی، ابعاد، برند و … بستگی دارد. اما به دلیل نواسان قیمت قطعات وارداتی و تحریم بودن ایران، قادر به درج قیمت داکت اسپلیت به طور ثابت نخواهیم بود؛ ولی برای اطلاع دقیق و شفاف از قیمت داکت اسپلیت می‌ توانید با سهند هواساز تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

 سهند هواساز :

 

شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.

محصولات و تولیدات

کولر صنعتی / کولر صنعتی قن سانتریفیوژ / کولر صنعتی فن آکسیال /کولر گلخانه / هیتر / کوره هوای گرم / جت هیتر /هیتر تابشی /یونیت هیتر/ خشک کن صنعتی /گرماتاب / هیتر تابشی / هیتر سرامیکی / هیتر برقی / هیتر چتری / هیتر مرغداری / هیتر گلخانه /بخاری صنعتی / فن سانتریفیوژ / هواکش سانتریفیوژ / فن آکسیال / هواکش آکسیال /فن هواساز/هواکش ضد انفجار / فن ضد انفجار / فن بین کانالی/ پلاگ فن/ فن مرغداری / فن گلخانه /هواکش /تبخیر سطحی/ هواکش 140 /هواکش صنعتی / اگزست فن /مه پاش / رطوبت ساز / مه ساز/هواکش مرغداری / هواکش گلخانه / اسکرابر / بگ فیلتر / غبارگیر /بگ فیلتر پرتابل / تصفیه هوا /هواساز / هواساز هایژنیک / هواساز زنت /هواساز سالن قارچ /هواساز ایرواشر /هواساز اکونوپک / هواساز  اتاق تمیز /هواساز آپارتمانی/ فن صنعتی /فیلتراسیون صنعتی/ وت اسکرابر / فیلتر دود / کنترل دما / داکت انتقال هوا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *