روغن ماینر

روغن ماینر و هرآنچه راجب به آن باید بدانید

روغن ماینر چیست؟

یکی از روش های خنک سازی دستگاه های ماینینگ؛ استفاده از روغن ماینر می باشد. در واقع نگهداری ماینر در روغن جز بهترین و هوشمندانه ترین روش خنک سازی آن ها محسوب می شود. ولی به دلیل بالا بودن هزینه راه اندازی ماینر در روغن نسبت به دیگر روش ها؛ بعضی از افراد از آن دوری می کنند. ولی به هر حال مزیت های زیاد دیگری دارد. که قطعا هزینه های ناشی از تعمیر، نگهداری و … جبران می شود. پس اکنون برای اینکه همه چیز در مورد این روش خنک سازی دستگاه را بدانید در ادامه همراه ما باشید.

بهترین روغن ماینر جهت خنک سازی دستگاه ماینر کدام است؟

همانطور که می دانید؛ به دلیل روشن بودن شبانه روزی سیستم های ماینینگ، قطعات آن ها داغ می شود. و در صورتی که سیستم خنک کننده ای به کمک آن ها نرود قطعا تمامی دستگاه های استخراج بیت کوین یا همان ماینر ها، از کار می افتند. به همین دلیل وجود یک سیستم خنک کننده ضروری می شود.

 همانطور هم که گفته شد، استفاده از روغن ماینر یکی از روش های خنک سازی بهینه و هوشمندانه ای می باشد. که استخراج کننده های حرفه ای تر از آن استفاده می کنند. خنک کننده های روغنی نوع بسیار خوبی از خنک کننده های ماینر می باشند. که بیشترین بازدهی در میان خنک کننده های دیگر دارند. پس این روش ارزشمند برای خنک کردن دستگاه ماینر ایده آل می باشد.

بهترین روغن ماینر جهت خنک سازی دستگاه کدام است؟

طریقه استفاده از روغن مینرال برای ماینر چگونه است؟

استفاده از این روغن، جز روشی هوشندانه برای خنک سازی دستگاه ها می باشد. در این روش؛ از روغن مینرال استفاده می شود. این روغن ماینر، خاصیت رسانایی بالایی ندارد. اما به خوبی گرما را انتقال می دهند. این خاصیتی که روفن مینرال نام دارد؛ سبب می شود تا بتوان کل دستگاه های استخراج بیت کوین را بدون نگرانی از ایجاد اتصال ، در روغن فرو برد.

در صورتی که شما هم به صورت حرفه ای قصد راه اندازی مزرعه بیت کوین را دارید. و از چند دستگاه ماینر می خواهید استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما؛ استفاده از سیستم خنک کننده روغنی می باشد. پس برای استفاده از این حالت باید یک آکواریوم را از مایع روغن مینرال پر کنیم. و دستگاه های ماینینگ را در آن قرار دهیم. در صورتی که چندین دستگاه ماینر دارید؛ باید به تناسب آن، چند آکواریوم پر از روغن مینرال آماده کنید.

آشنایی با مزیت های استفاده از روغن ماینر
  • روغن ماینر، گرما را به خوبی انتقال می دهد و به این شکل سبب کاهش دمای قطعات می شود.
  • استفاده از این روغن، نه تنها دمای قطعات دستگاه ماینینگ را پایین می آورد؛ بلکه صدای دستگاه را تا حد زیادی کاهش می دهد.
  • مقدار مصرفی برق در دستگاه های ماینر بالا می باشد. در صورتی که برای خنک سازی آن ها از سیستم های خنک کننده برقی استفاده شود؛ هزینه های ماهیانه بابت مصرف انرژی بسیار بالا می رود. پس با استفاده از روغن ماینر، می توان تا حدی از هزینه های ناشی از مصرف انرژی کم کرد.
  • عدم نیاز به تعمیر؛ نگهداری و … از دیگر مزیت های راه اندازی ماینر در روغن می باشد. در صورتی که برای خنک سازی ماینر از سیستم های سرمایشی مانند کولر و یا فن ها استفاده کنید؛ قطعا آن ها نیاز به تعمیر، سرویس و نگهداری نیاز دارند.
  • کنترل دمای سیستم ‌های ماینینگ، با استفاده از روغن مینرال نحوه‌ ی به کارگیری ساده و آسانی دارد. و به عنوان یک روش خنک سازی بی دردسری محسوب می شود. اما قیمت بالایی دارد.
  • به کارگیری روغن مینرال یک روش ایمن و بی خطر برای خنک کردن دستگاه های ماینر به شمار می ‌آید.
  • با این که باید برای خرید این روغن، هزینه‌ ی بالایی صرف می شود. اما توجه نمایید که به کارگیری این روش خنک سازی ماینینگ ها؛ در طول زمان یک روش کاملاً مقرون به صرفه به حساب می آید.
  • از آنجا که استفاده از سیستم های سرمایشی، دمای محیط را به طور یکنواخت پایین می آورد؛ قطعا نمی تواند بازدهی خوبی برای خنک کردن تمامی قطعات ماینر داشته باشد. چرا که ممکن است قسمتی از دستگاه خنک و قسمت دیگری داغ باشد. که استفاده از روغن ماینر این امکان را ایجاد می کند که دمای هر قسمت از دستگاه های ماینر، به خوبی کنترل شود.
  • نفوذ گرد و غبار و دیگر آلودگی‌ها روی قطعات ماینر، ممکن است به آن ها آسیب وارد کند. از این رو استفاده فرو بردن دستگاه های ماینر در آکواریوم پر از روغن، نمی تواند به آن ها آسیبی وارد کند.
حذف صدای ماینر یکی از اصلی ترین کاربرد های روغن ماینر

همانطور که می دانید قطعات دستگاه های ماینر هنگام روشن بودن، صدای زیادی از خود تولید می کنند. در واقع صدای فن دستگاه ماینینگ به خصوص در زمانی که در دورهای بالا قرار می گیرند، بسیاری از افراد حاضر در محیط را آزار می دهد. در صورت استفاده از روغن ماینر؛ صدای بسیار بلند فن ها حذف می شود. به این دلیل، استفاده از روغن ماینر؛ بسیار مورد توجه واقع شده است.

خنک سازی ماینر با روغن مینرال در مناطق شرجی

خنک سازی ماینر با روغن مینرال در مناطق شرجی

یکی از مشکلات افرادی که در مناطق شرجی سکونت می کنند؛ و قصد دارند که یک محیط صنعتی مثل مزرعه بیت کوین را راه اندازی کنند؛ وجود رطوبت بالا و عدم استفاده از کولر های تبخیری می باشد. در واقع با توجه به حداکثر رطوبت نسبی 65 درصد که از سوی سازنده دستگاه ها تبخیری گفته می شود. در مناطق مرطوب احتمال آسیب دیدن قطعات ماینر بالا می رود.

و در این صورت خسارت های زیادی را به بار می آورد. از سوی دیگر هم به دلیل اینکه هزینه خرید، تعمیر و نگهداری کولر گازی بالا می باشد. از این رو استفاده از روغن ماینر، روشی هوشمندانه به نظر می رسد.

در حقیقت تنها راه حل خنک کردن دستگاه ماینر در مناطق با رطوبت بالا و شرجی مثل شهرهای شمالی و جنوبی کشور، استفاده از روش خنک کاری با روغن ماینر آن هم از نوع مینرال است.

جهت خرید روغن ماینر مرغوب، به سراغ مراکز معتبر بروید

یکی از نکاتی که باید حین خرید این روغن ها به آن توجه کنید، نوع و مرغوب بودن روغن می باشد. زیرا که استفاده از روغن نامرغوب می تواند به یکباره سانحه آفرین باشد. یعنی با ایجاد اتصال بین آن ها قطعا می تواند دستگاه های ماینر را از کار بیاندازد و بسوزاند و خطرساز شود. از این رو جهت خرید روغن ماینر، باید هوشیارانه عمل کنید. چرا که هزینه های زیادی دارد. و در صورتی که فروشنده، نوع بی کیفیت آن را به شما بدهد قطعا شما ضرر خواهید کرد.

ویژگی های ظاهری روغن ماینر درجه یک چیست؟

روغن ماینر مینرال درجه یک باید حتما یک سری از ویژگی ها را داشته باشد:

  • این روغن گرید a بی رنگ است.
  • روغن ماینر درجه یک بو ندارد.
  • روغن ماینر درجه یک دارای خلوص بالا می باشد.
  • روغن ماینر معمولا دارای نقطه اشتعال بالایی می باشد.

اصلی ترین ویژگی روغن ماینر این است که رسانایی الکتریکی آن صفر می باشد. در واقع همین ویژگی سبب شده تا از این نوع روغن به عنوان یک خنک کننده با اهمیت در صنایع مختلفی استفاده گردد. بهره بردن از این خنک کننده دستگاه ماینر تقریبا از سال 2009 و توسط شرکت HP باب شد . و تا اکنون بسیار مورد توجه افرادی که قصد راه اندازی مزرعه بیت کوین دارند. و می خواهند کسب درآمد خوبی داشته باشند؛ است.

روغن ماینر مینرال خالص را از کجا تهیه کنیم؟

روغن مینرال دارای انواع متفاوتی است، لذا می بایست هنگام خرید آن از یک مشاور یا متخصص در این مبحث کمک بگیرید؛ تا بهترین نوع روغن را متناسب با نیاز خود را تهیه کنید. اگر برای خرید آن به دنبال یک مرکز معتبر می گردید. روی ما همه جوره حساب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید روغن ماینر با سهند هواساز تماس بگیرید. شماره های تماس در وب سایت به نمایش گذاشته شده است.

 سهند هواساز :

 

شرکت سهند هواساز طراح و تولید کننده انواع کولر صنعتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی صنعتی می باشد. سهند هواساز محصولات خود را به پشتوانه هجده سال تجربه خود با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می‌دهد.گواه کیفیت محصولات ما پانزده ماه گارانتی محصولات با برگ ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.
لازم به ذکر است ارائه نمایندگی و فروش تمامی محصولات این مجموعه در سراسر کشور امکان پذیراست.
برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید تماس حاصل نمایید:
واحد فروش و امور مشتریان:
56543512 _ 56545923 _ 56545904(021)
مدیریت (فاتحی): 09122586618

محصولات و تولیدات

کولر صنعتی / کولر صنعتی قن سانتریفیوژ / کولر صنعتی فن آکسیال /کولر گلخانه / هیتر / کوره هوای گرم / جت هیتر /هیتر تابشی /یونیت هیتر/ خشک کن صنعتی /گرماتاب / هیتر تابشی / هیتر سرامیکی / هیتر برقی / هیتر چتری / هیتر مرغداری / هیتر گلخانه /بخاری صنعتی / فن سانتریفیوژ / هواکش سانتریفیوژ / فن آکسیال / هواکش آکسیال /فن هواساز/هواکش ضد انفجار / فن ضد انفجار / فن بین کانالی/ پلاگ فن/ فن مرغداری / فن گلخانه /هواکش /تبخیر سطحی/ هواکش 140 /هواکش صنعتی / اگزست فن /مه پاش / رطوبت ساز / مه ساز/هواکش مرغداری / هواکش گلخانه / اسکرابر / بگ فیلتر / غبارگیر /بگ فیلتر پرتابل / تصفیه هوا /هواساز / هواساز هایژنیک / هواساز زنت /هواساز سالن قارچ /هواساز ایرواشر /هواساز اکونوپک / هواساز  اتاق تمیز /هواساز آپارتمانی/ فن صنعتی /فیلتراسیون صنعتی/ وت اسکرابر / فیلتر دود / کنترل دما / داکت انتقال هوا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *